Celicamann Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Hej jeg lurte på hvordan trim jeg kan ordne til en Celica 1.6 , 16 V twin cam? Noen som har noe erfaring? Siter Hilsen Storbonden :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl234 Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 ville begynt med eksos og Appexi filter ellers kan du jo dyse opp da, med tanke på at det er FWD så ville jeg ikke anbefalt turbo. har en toliter selv som jeg må ha ny motor til. kjenner ikke noen som skal selge tilfeldigvis? Siter Toyota Celica -86 Pedal to the metal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celicamann Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Okej .. Er det ikke bedre med K&N Filter? Jeg vet ikke om noen som skal selge, men kan si ifra visst jeg hører noe :D Siter Hilsen Storbonden :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celicamann Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Noen som vet hvor mye det koster å hel - lakkere en bil i metallic lakk, når jeg sjøl har gjort alt grunn arbeidet( pussing og grunning) ? :confused: Siter Hilsen Storbonden :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg