duxx0 Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 topic sier vel det meste... fikk den igår... ville ikke mer igår kveld :'( (hadde kjørt fra ryen til tåsen for de som er kjent) - startmotoren går - bensinpumpa går - fullt med bensin (testet også med startgass) - testet med startstrømhjelp fikk ikke gnist på pluggene, og heller ikke rett fra coil mot gods... (er vel eneste jeg kan komme på) noen som vet hva som kan være gærent? tenningsmodul? er sånn PASSE kjipt.. (har heldigivs naf-bruktbilgaranti på den) men er jo så jævelig mye ekstraarbeid :mad: (bilen det gjelder er en 94 passat GT) 2.0l kan jo nevnes at jeg kjørte den "tom" for bensin (stoppa MIDT i en bratt oppoverbakke med bare 10 l på tanken (er 70l tank på bilen)) Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 ta opp fordeler, rens puss skrap litt og monter? :| Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 hadde omtrent samme problemet på min jetta engang, viste seg at det var 2 bensinpumper og den ene hadde brent, var kun den i tanken som fungerte, men den var ikke nok til å bygge opp trykket. Kan hende dette er problemet da det er innsprut, men det brude ha fungert med startgass...? Innsprut krever en del strøm, sjekk også om det er godt nok det batteriet du har, at du ikke har kjørt på dynamoen i det siste. Hadde tilsvarende problem på en mondeo (ja, vet jeg ikke skal dra inn ford her :D ) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest amundsen Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 om det er 2 liter eller 1.8 så kan jeg sette mye på att det er coil eller hallgiver. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenk Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Jeg har også problemer med min nyinnkjøpte passat 1990, 2.0 liter. Den går ujevnt på tomgang, samt at den er treig/vanskelig å starte. Pluss at det kan virke som om den ikke får nok bensin når jeg gir på litt. En av dere skrev at det kunne være coilen eller hallgiver. Hva er hallgiver? Noen som har noen teorier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest amundsen Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 ganske sent svar men, en hall giver er en komponent som sitter inne i fordeleren. du ser den om du tar av fordeler lokket og tar bort det plast lokket . det er en komponent som styrer når coilen skal gi gnist til pluggenen. kan lett kontroleres ved å bruke ei diode lampe på den ledningen i midten på kontakten inn på fordeleren. når du da kjører den på starteren så skal lampa blinke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.