MrControl Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Noen her som vet lakk koden på f&f supran (og andreas vaa)? Gidder ikke høre meninger om fargen, men kun hva kode det er.. eventuelt hvem\hvor jeg kan finne dette ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Dette er vel ettersom jeg har forstått en original farge fra Lamborghini, så det må da gå an å søke opp Lambo orange på nettet... ;) Lamborghini er jo kjente for sine lekre farger, og deres gul og lilla farger er mye brukt på dyre custom builds... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Mener å huske at den heter Lamborghini Orange Candy... (El no..) ;) Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Lamborghini Orange Candy Pearl tror JEG den heter... Men den har helt sikkert noen tall og sånn i tillegg... Siter 2001 Audi A8 2,5TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Er ikke den inkagul da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 i følge bilsport reportasjen er det "Lamborghini oransj pærlemor". Kan dette stemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Det er Orange Pearl,ja...standardfarge på Murcièlago,option på Diablo.... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 vet du hvor jeg finner lakk kode tall og slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Kenth fra streetdesign.no har vel lakkert bmw'n sin i denne fargen, kanskje han kan hjelpe med kode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by MrControl vet du hvor jeg finner lakk kode tall og slikt? Hvis ingen har kommet med det innen kvelden,kan jeg finne den på lakksjappa her...skal innom der etterpå alikevel. (og se etter en Lambo-farge :D ) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Hadde vært kjempe flott om du kunne gjort det Turboed1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 orange mica. LMB 954165 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 hmm. dette er lakk koden ? hvor fant du den forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia3 Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 honda kom også med en nesten lik farge...... Siter 02 mod a4 x-91mod mx5 FM 1.6turbo til salgs! x-00- Passat x-84 mod 244 "lørja" x-audi coupe x-honda civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Jeg har bygd å lakkert stereoen i bilen til andreas vaa så da fikk jeg den av han da, nyansen varierer veldig fra merke til merke,jeg brukte standox tynnerbase, den stemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg