Gå til innhold

ny her... hva slags primera har dere ?


hemulen

Anbefalte innlegg

Originally posted by hemulen

hehe :)

jeg kjører ofte drammen-oslo ruta.. du får tute hvis du ser meg :P

 

faren min har tidligere trimmet 2 saaber hos samme "butikk". 215hk i en 2.0 T estate, og 230 i en 2.0T aero... (sistnevnte som han har ennå)

 

så 200hk tenkte vi burde gå :)

 

Tute ? skal gire ned å vente på at du prøver deg :D

trur det er lettest for deg å tute når du ser meg.. ikke så altfor mange som min :D

 

er ofte i Asker/Bærum/oslo...

 

sånn ser den ut http://www.sprett.net/modules.php?set_albumName=V%E5res-Biler&id=P1010063&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php

 

er ofte med i denne åsså http://www.sprett.net/modules.php?set_albumName=V%E5res-Biler&id=P1010040&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jap_Power

 

Det er sikkert en P10 og '96 modell.

 

Det er ikke sikkert;) P11 kom i slutten av 96 og begge modellene har en modell som heter SE....

 

Edit: Det finnes IKKE lite info på nettet om de!! Kanskje ikke så mye om akuratt SE men det er bare utstyrspakka!! (skinnseter, A/C osv....) Søk på Primera og se du;)

-98 Almera GTi

 

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oyvind72

Utstyrspakke ja. Det er spesifikasjon på den jeg har søkt etter på nettet uten hell.

 

Ingen grunn til å fantasere om grønne SE'er. Den er rød :)

 

primera1.jpg

 

- Øyvind

Det er en P10, og må da være 96 modell...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår