DaButcher Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 jeg vet ikke om det er lurt å "kjøre til" klossene, bedre å slipe litt av dem. ellers blir gjerne skivene JÆVLIG varme og du kan kanskje få kast i de? kan være jeg er helt på bærtur, men.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Nei det er helt rett tankegang det der DaButcher, blir det varmt kan du få kast i skiva og klossene blir harde som stein og er ubruklig og kastbart, søppel og allt det der- Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 har thenkt på det samme. men hvis jeg klegegr en skive mellom calipern ogfeste til calipern da? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Klossene skal går fritt fram og tilbake i caliperen uten og bruke makt. Gjør dem ikke det tar du ei fil og filer litt på tappene på klossene. Er ploblemet der ennå så sjekker du cylinderene på caliperene om det er rust på dem eller og gummitetningen er gåen. Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 hihi.. sist jeg bytta klosser og skiver skulle jeg kjøre det til, det hang litt fremme.. men jeg blei litt skeptisk når skivene var blå.. etter å ha kjørt oppover et fjell uten å bruke bremsene ;-).. så er nok best å slipe av dem litt ja.. regner med skivene mine er kast i og klossene? veit ikke dem funker da enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 ja er nokk det. har slipa av dem nå. det ble bra det. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 da hadde du nok enten uorginale klosser eller feil merke Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg