MissingLink Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt rød park pærer?? Det å være 21/5w pærer! Eller om det finnes no annet jeg kan bruke! Siter Volvo 240 TIC -80 Toyota Supra(NA) -93 x Vw Golf -86 x Vw Golf -84 x Nissan 100nx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 er ikke sikker på denn gitt :rolleyes: men vet at du får tak i blåe parkinglys trekk på bensinstasjoner... er en slaks hette man trekker over pæra. fønker ganske bra de men er sikkert feil farge da :( Peri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 hvis du tenker på sånne røde "hetter" kan de fåes kjøpt på torshovbil osv. eller prøv dioder.dk Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 De diode pærene du skal ha er midlertidig utsolgt fra leverandør, du finner de på dioder.no når de kommer inn på lager igjen. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Originally posted by MissingLink Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt rød park pærer?? Det å være 21/5w pærer! Eller om det finnes no annet jeg kan bruke! Her har du røde glass sokkel pærer: Klikk Hvite 5w/21w pærer som du kan lakke røde: Klikk Pærelakk: Klikk Btw: Håper du ikke tenker på å bruke røde parklys foran. Av logiske årsaker ikke smart.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissingLink Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 takker for god hjelp! Siter Volvo 240 TIC -80 Toyota Supra(NA) -93 x Vw Golf -86 x Vw Golf -84 x Nissan 100nx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg