Phantom Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 G60'n min har i en periode vært litt syk... Når jeg starter opp og trør inn gasspedalen føles det som den skal til å kveles. Før den oppnår rett arbeidstemperatur er den og nokså ruskete rundt 2000 omdreininger. Alt dette fikser seg når bilen er varm og god. Meeen, når bilen er varm (kald og for den saks skyld) så går den ujevnt på tomgang. Til å begynne med (ca. 7,5 sek) så høres den fint ut, mens etter dette begynner den å variere litt i turtall og går generellt ujevnt... Tips mottas med takk Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 minner litt om min situasjon: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=51125 Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Plugger og kabler nytt eller? Kan hjelpe på å skifte ihvertfall det til en begynnelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg