Stampede Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Må bytte dempere på kjerringa sin Polo for å få den EU godkjent. Tenkte da det var like greit å montere justerbart. Noen som vet noe om dette som jeg fant på EBAY?? Kommer på rundt 3 lapper ferdig på døra.... http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=44163&item=7925098649&rd=1 Thanx... :) Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Jeg har dette...eneste jeg kan klage på er at fjærene bak er litt myke...ellers så er det good value for the money. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 kjøpte nettopp supersport sitt, og det er godt og stivt framme og bak. Men om man senker under TUV så blir det sprettent (65mm ca). Kan vel få det til samme pris som Formel K om man sjekker litt Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg