bmk Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 har pratet med en kompis om bytte av felger, jeg får hans och han får mine....pris på nye er likt og dekken og annen slitsje veldig likt......vi har vel iof tenk å teste litt først så vi kan se åssen det passer..... mine ser slik ut (der iof felgene som sitter bak, fram er orginal) hans felger ser slik ut vad gøre ???? Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Glømte... hans felger er RH cup 15"x8" ET ??? (er ju byttbrare spacers) min BBS 16"x7" et 35 begge har 195/45 ..... kom igen nå å si vad dere syns...:rolleyes: Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Ingen bilder........... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 sånn nå funker det bedre.... Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Syntes du skal ha de du har nå.. De passet meget bra.. Men er vel ikke helt godt å si uten å se bilder med felgene hans på bilen din også.. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Akkurat ved jeg synes selv......mine har det fineste designen men er ikke så "fete" hans er "fete" men har ikke designen helt....?? skall se om jeg kan ta noen bilder till helga så får vi se......:P Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Ok , let us know.. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 feit bil du har ;) 6n2 du og...? behold for all del dine felger! de va mye stiligere design på, og design betyr jo d meste på felger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Dragon_no feit bil du har ;) 6n2 du og...? japp...bor i sverige så den er svensk registrert men det er ju samme bil fordet!!! har faktisk bare sett 1 6N2 GTI i norge......veit du hvor mange som er solgt der ???? Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 sånn her ser bilen ut etter felg bytte..... og et bilde av motor rommet med samme jeg er i gang....:P Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Moholt Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Syntes de du hadde fra starten av passet best på bilen din, greit nok at hans felger var råe. men helhetsintrykket ble bedre med dine felger:o Siter VW POLO 1.3 COUPE GT VW BOBLE 63MOD VW BOBLE 68?MED DELEBIL VW PASSAT 2000MOD VOLVO 142 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 ikke godt å si..synes egentlgi begge felgene passet bra til din bil! Den så kanskje litt "snillere" ut med de "nye" felgene? mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 behold bbs! Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Behold dine felger. Mye penere og mere stil fullt med de du eiger. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg