Gå til innhold

Hva kan norske trimmere?

Ranger emnet


Silverboy

Anbefalte innlegg

etter diverse tråder om hvor dyktige diverse trimmere i norge er, og hvor mye erfaring de har osv så undres jeg, og som jeg har lurt på flere ganger, er hvor "peil" er det mulig å få her i norge?? virker jo som den ene og den andre trimmeren ikke har gjort annet enn å bygge 1000-vis av motorer av en spesiell type el.

men... det er jo tross alt ikke SÅ mange som det KAN få blitt...

se dere rundt... hvor mye går det i norges langstrakte land som er så himla vasst ombygd ?? joda.. det er noen, men så har de fleste brukt forskjellige folk også...

 

Bare lurer.. pga uvitenhet, ikke kritikk, HVEM har bygget HVA??

 

Vs motor, Skinne, Børge Olsen, "ADT" og sikkert 100 andre...

noen som har ett annslag for hvor mange motorer hver av de har trimmet? hvor lenge har de holdt på? Hva brukes motorene til? Noe spesiellt de spesialiserer seg innenfor?

 

De som har noen info om "sin favoritt trimmer"... kan de ikke legge det ut her?? synes det kunne vært interessant å sett...

vet at det har vært lignende diskusjoner i sverige, og det er jo interessant å vite når man skal velge sin trimmer... er jo de som bygger til drag, noen bygger til gate, noen bygger til Asfaltløp, noen til rally, og rallycross osv...

 

men pliiiz la det gå på seriøs og saklig info, ikke "jeg er drit fornøyd med han og anbefaller han for min bil ble bra, og kompisen min sin også..."

driter i om man er fornøyd eller ikke... lurer på Hva har de bygget??

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mest erfaring med trimmere som Skinne Bros, Sarpsborg Motorverksted og Sverre Kahr`s Racing.De trimmer for det meste V-8.

Ellers har jeg utført all trimming av mine motorer selv.Utenom V-8.

 

Da er det snakk om konvensjonell trimming og ikke montering av chip, turbo el,l.

 

 

Off-Topic: Er det for lett å starte et trimmefirma idag pga alt det (nesten) dreier seg om er elektronikk?

Da mener jeg til moderne biler med elektronikk overalt.Jeg mener flere og flere henger seg på trenden fra F&F, både seriøse og useriøse.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Inside

Jeg vet at V.S har vært med på Cossien til Robin(blå/lilla 4x4)

Rally`en til Thomas tror jeg han vært med å gjort litt på.

 

det var da 2 biler.... for en erfaring dere

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

jaja .. vet han har drevet med flere, men hvis alle og en hver skal nevne 1 og 2 biler per pers så kan dette bli en LAAAAAAAAAAAAANG tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

 

det var da 2 biler.... for en erfaring dere

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

jaja .. vet han har drevet med flere, men hvis alle og en hver skal nevne 1 og 2 biler per pers så kan dette bli en LAAAAAAAAAAAAANG tråd.

 

Ja, det er jo sant.. for jeg vet om alle kundene til Rema 1000, det er der jeg handler mest... bare spør jeg kan nevne alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår