Solberg- Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Er det noen som vet hvilken del av kjøreskolen jeg må klare gull på slik at jeg kan vinne den nye BMW M5? Har så himla lyst til å prøve den, men klarer ikke alle kjøretimene på gull vettu ;) Trur denne bilen kan banke Mercedes SL 55 AMG (ikke sikker på navnet?) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 tror det er den siste av de fire, husker ikke farge i farten. btw, prono lyd av pressen på sl55 amg'enyummy Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 hmm.. jeg tror det er den andre eller 3dje. for jeg har ikke gull i alle 4, men de tre første og jeg har værtfall den bilen.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg