fred_stian Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Jeg trenger BILLIGE dekk og felger, type vinterdekk til golf II.... Gjerne i nærheten av oslo, akershus osv da..... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Har 13" stålfelger med piggdekk hvis det er av interesse? Eller så har jeg også noen 13" Alu med piggfrie vinterdekk :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbosmurf Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Jeg har 4 stk 155r13 blizzak piggfrie hjul med alufelg. Skal ha 1000 kr for de. Bra mønster! Kan leveres på Kløfta! Siter -75 VW Golf L(prosjekt oldschool) -03 Skoda Superb -70 Volvo Amazon(prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Mine går for 500 ;) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 noen med alu felger, større enn 13, med pigg eller uten noe dekk.....? har orginale 13" nå, stål, piggfrie men skal ha nye til vinteren... og husk BILLIG kara! :) men kom med hva som helst, så skal jeg se om jeg får hostet om noen penga.... :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Mine går for 500 ;) Du har PM Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg