Audikiller Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Audi 90 Coupe Quattro Deler selges Stoler foran og bak Hatthylle Dører med elektriske vinduer Vinduer på sidene bak Bakluke Elektrisk Takluke Nye Ting. Motor 2,3 Quattro 170 Hk. Girkasse Quattro Spørr om deler kan hende jeg har det for det. Alt fra fronten og frtam til front ruta må jeg se ann på. Mail: EspenEgeberg@hotmail.com MSN: EspenEgeberg@hotmail.com Bilder kan sendes. Og bud ønskes. Mvh Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 har du hvite blinkere i frontfangeren?evt pris Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Alt fra Front ruta og fram er ikke tilsalgs som det står ovenfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 er stolene foran og bak i god stand ? skinn ? farge ? pris ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 gi meg mail så skal jeg sende. De skal selvfølgelig gjøres rene og slikt før du får de. De er i god stand og de er hele. Det er ikke skinn og de er mørke grå. send meg et bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 s_furuseth@hotmail.com Gi meg en sirka pris, vet ikke helt hvor mye jeg kan by. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Da er bilder sendt. Veit ikke helt hvor mye men håpa på 2-3 for de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge335 Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 kor mykje skal du ha for stolene?? Siter 1998 Mercedes C230 Kompresssor 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Foran og bak eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Hva skal du ha for hattehylla????? Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 si en pris så avgjør jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 har du eksos anlegget inntakt ??? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Nja... er noen bulker i det under. Så det er vel ikke helt intakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Er hattehylla strøken?? Farge?? Høyttaler hull i den???? Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 De er mørke grå De er hele og pene, ikke noe hull etter høyttaler pris 600,- har fått bud på 500,-... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg