EMI Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 hva kan gjøres for å øke effekten i en 1.6 zetec? eller er det håpløst å dyrt å trimme? har ikke rå til no dyre turbo kit og sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Håper også at det kunne kommet noen seriøse innlegg her, er interessert i det samme! Har byttet luftfilter, men det ga mest lyd.. Og nesten det doble bensinforbruket, for nå bruker jeg gassen mye mer:D Lurer på åssen den blir med et svendsen-bygd eksosanlegg uten kat og så mange lyddempere f.eks! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hør på en chip... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Nja... Vet ikke hvor om en chip smaker like mye som den smaker, siden dette ikke er en turbobil. Da ville jeg heller undersøkt på eksos, og kat. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Uansett hva du gjør, så lenge du ikke går for turbo/kompressor ,kommer du kun til å få en minimal effektøkning! Trimme en 1.6 koster som regel mye mer enn det smaker Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Blusser litt liv i denne tråden jeg. har riktignok to literen da, men her er det chip, eksos og luftfilter. gir ok med hester men jeg tror ikke det er så mye. har vel rund 140-150 nå tenker jeg. så det koster vel mer enn det smaker, men du kan jo f.eks sette på grenrør, og bytte innsug og sende bort toppen din da. kan vel dra ut rundt 200 trugge hester i den da tror jeg. Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg