golfrider Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Jeg har også tenkt på svart senter og polert kant.. Driver å pusser opp noen felger nå, da jeg ikke hadde råd til nye wolfrace felger (som hadde svart senter og polert kant). Synes dette er jævlig stilig! Men det tror jeg at det er flere som synes gitt.. Har sett noen biler med dette allerede denne sessongen, men flertallet har vel fortsatt vanlig alu farge. Synes både gull og svart ble bra sombrero Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Svarte felger som er in nå..Black is the new bling.. Vi får se..Veit ikke om jeg gidder, da jeg skal ha nye felger til vinteren igjen ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 som du ser var jeg tidlig ute med svarte felger (se avartar). He he.. Dette er vel egentlig riktignok ikke motefelger da det er vanlige stålfelger som jeg har pusset og lakkert notin Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Stålfelger kan være kult det ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 oisann, det var ikke den motoren jeg regna med skulle sitte i den bilen!! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Hehe, sier noe der ;) At skinnet kan bedra, er rått ;) Prøve å få til noe lignende men.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 "bare" 300 hk? den s2 innmaten er god nok til iallefall 500 hk så det er bare til å pøse på med hk!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hehe :) Tror 300 hk er passe..Vil jo bare spinne bort alt før jeg får meg ordentlig diff.sperre..Og det koster litt :( Tirsdag er motoren ferdig satt sammen ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hehe :) Tror 300 hk er passe..Vil jo bare spinne bort alt før jeg får meg ordentlig diff.sperre..Og det koster litt :( Tirsdag er motoren ferdig satt sammen ;) Allerede til Tirsdag ja, går unna nå, kribler litt nå tenker jeg ;) Blir spennende å se hvordan dette ender! hehe Skal du på Streetmeet på Metro-Senteret den 16 April da? Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Motoren er kun ferdig fysisk da..Må jo også ha den inn i bilen, og gjøre om litt på litt ledninger.. Så må jeg jeg gjort ferdig det med clutch-pumpa og sånn..Så blir det oppstart. Veit ikke om jeg rekker det enda..Men hvis jeg er klar, så kommer jeg på streetmeet 16.april. Og ja, det kribler som faen!! :D Gruer meg til å kjøre med clutchen..spes hvis jeg skal til byen på streetmeet og sånn.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Det går sakte men sikkert fremover..Litt forsinka, da vi måtte hone opp igjen sylinderene etc. Veiva sitter nå i blokka, men visste ikke hvilket moment råde og bærelager etc skulle ha. Får alle svarene man trenger på det i morra, så da er det bare å fortsette.. :) I løpet av helga håper jeg alt skal være klart til å sette inn motoren.. :tilber: Kjøpte meg også ny dumpventil i dag..TurboXS RFL..Var litt pinglete den forrige jeg hadde :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Kjøpte meg også ny dumpventil i dag..TurboXS RFL..Var litt pinglete den forrige jeg hadde :) ÅÅÅ! jeg ELSKER den dumpen! hehe den er så råååå på engen racing sin bmw! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 ÅÅÅ! jeg ELSKER den dumpen! hehe den er så råååå på engen racing sin bmw! hehe Morsom lyd i den ja, har noen kompiser med 200sx som har den :) Husk å shimse den, hvis ikke vil den sleppe ut hele tia ;) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Dumpen er shimsa maks.. :) Blir vel fort en del ladetrykk, så greit å ha den stram.. :) Men tror det skal bli greit jeg.. :) Var pen lyd fra før av også egentlig men.. Kjenner Engen litt, men han ville ikke selge dumpen sin, så da måtte jeg få tak i en annen ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hehe :) Tror 300 hk er passe..Vil jo bare spinne bort alt før jeg får meg ordentlig diff.sperre..Og det koster litt :( Tirsdag er motoren ferdig satt sammen ;) ja, golf er jo en liten bil så det holder sikkert. liker utseendet på golfene, liker bare ikke at det er fremhjulstrekk!! hadde det vært bakhjulstrekk så hadde alt vært myyyye bedre! bilder er en fin ting! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg