GolfG60Syncro Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 1990 Passelaten min har sånn såfall.. Derfor den vibrerer så lite..... Det er en vibrasjonsdemper sies det. :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Er jo 90-modell min også, så kan jo være noe som kom i 90 ? :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Derfor den vibrerer så lite..... Det er en vibrasjonsdemper sies det. :) ATKE sier Utlingningsvekt.. ??? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 ATKE sier Utlingningsvekt.. ??? Har ikke sett der, bare hørt det er kalt en vibb-demper... Vekt funker jo bra som vibrasjonsdemper i mange tilfeller og AKTE er jo i mange tilfeller et VM i merkelige uttrykk... Uansett er den jævlig i veien...! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Sett no Sot i det siste Danna?? :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hehe :) Ser ikke no sot, for det er så svart! ;) notin doh :rolleyes: Godt ALT skal gjøres rent og gjøres opp igjen ;) Tror det blir bra resultat til slutt jeg :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 For et søl Danna :) Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Tuller du ? ;) hehe.. Får vel prøve å gjøre rent det meste vel. :) Men er ikke rart det blir litt søl etc når f.eks bunnpanna ikke var skrudd på ordentlig. Og sprutet litt olje opp fra peilepinnen hvis man dro på litt hardt. :rolleyes: Men nå skal alt bli bra ;) Gleder meg til å bli ferdig med motoren, og gå over på utseende :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hehe :) Ser ikke no sot, for det er så svart! ;) notin doh :rolleyes: Godt ALT skal gjøres rent og gjøres opp igjen ;) Tror det blir bra resultat til slutt jeg :) Dette ser jo bra ut det. Du gjør det i allefall grundig. Hva er beregnet budskjett på detter prosjektet. Var det turbo på bilen når du kjøpte den? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Når man skal gjøre opp igjen motoren såpass grundig, så gidder jeg ikke å få det halv-gjort :) Sånn som i vinter nå så har jeg kostet på motoren ca 20 000,-....Var turbo på bilen når jeg kjøpte den ja :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Når man skal gjøre opp igjen motoren såpass grundig, så gidder jeg ikke å få det halv-gjort :) Sånn som i vinter nå så har jeg kostet på motoren ca 20 000,-....Var turbo på bilen når jeg kjøpte den ja :) det var jo ikke så ille da. hva får du av effekt etter dette da? å hva hadde du? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Tuller du ? ;) hehe..Får vel prøve å gjøre rent det meste vel. :) Men er ikke rart det blir litt søl etc når f.eks bunnpanna ikke var skrudd på ordentlig. Og sprutet litt olje opp fra peilepinnen hvis man dro på litt hardt. :rolleyes: Men nå skal alt bli bra ;) Gleder meg til å bli ferdig med motoren, og gå over på utseende :) Nei, jeg tuller ikke doh hehe Tipper det er flere som gleder seg rundt om her til denne blir ferdig jeg ;) Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hehe, merkelig :) Ting tar tid men..Håper jeg er ferdig i løpet av mars/starten av April. Iallefall i løpet av april, for 1 mai er det vwaudi treff i Valdres :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Tyder vel på noe fet og ufullstendig forbrenning dette :) mappe den litt bedre nå ell ? Ellers fint å få ryddet opp i ting ja :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg