Danna Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Får sitte på en tur når den går som den skal da vøtt :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Danna Får sitte på en tur når den går som den skal da vøtt :) Ikke si sånn a, da må jeg nesten ta meg tid til å komme og hjelpe deg med å få den ferdig fort som f :D ;) Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Hehe, kan du å skru, er du hjertelig velkommen ;) Klarer ikke få det fort nok ferdig..hehe Forhåpentligvis begynner vi til uka ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Bare følg med i speilet ditt, der ligger det en ascona som snart kjører forbi deg........ "Objects in mirror are faster than you" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hehe, skal ikke se bort i fra det :) Hva skal du gjøre med den i vinter da ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Lage nye bakbremser, så jeg kan få igjen skilta mine, ny wastegate, og nytt chips........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hørtes bra ut :) Kommer nok til å gå fæælt! :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Dæven røske meg sidelengs inn i fuglekassa... Får jeg sitte på en tur en eller annen gang til sommeren? Stå på, detta blir så gromt at det går fælt... :) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hehe, takker :) Det er fullt mulig det vøttø :) Er vel å se på meste av treff så :) Tror ikke det blir noen sinke i trafikken :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Jeg har en kliss ny Greedy catchtank i polert alu liggende, hvis du skal style maskinrommet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Har veldig lyst på den ;) Har du noe bilde av den ? Pris ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Kan du ikke møte meg på Esso'n eller no sånt'a? Jeg vil ha 700 for den, da den kostet 1100,-i USA når jeg kjøpte den. Tlf# mitt er 9243 6075 Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Okey :) Hørtes bra ut det :) Tar kontakt i morra, når jeg veit om jeg har fått inn no lønning :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 drturbo: Er det en sånn : http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=43120&item=7952118723&rd=1&ssPageName=WD2V Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Nei, er ikke sånn. Den er helt firkanta, og litt forskjellig. Jeg legger den på esso, jeg må reise til Oslo nå. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg