Danna Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hehe, er nok meg som poffer rundt i brua-området ja :) Har nok kanskje litt mer å skru på enn det du har ja..hehe, det virker jo som din fungerer meget bra :) Ser deg sjelden nedi der med asconaen. For gæli å sladde litt mer nedi der ;) hehe :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Slædde i Brua er greit det, men er så my snut neri der hele tida, så jeg må ta det litt rolig!! Bilen fungerer rimelig greit, men det er jo alltid noe. Skifta lambda'n i forrige uke, så nå lekker turbo'n eksos som bare faen.....Men den går endelig reint! Kjør på! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 hehe, ålreit det :) Helt original c20let i den eller ? eller har du gjort noe med den ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Ikke helt original, rustfritt grenrør og garrett t28bb, og en større intercooler. Men det ikke gjort noe med hjernen, så det er ikke noe nevneverdig mer effekt. Men jeg håper at jeg kan lage nytt innsug og sette på et MBE datasprut i løpet av vinteren, så sant jeg ikke krøller'n rundt ei lystmast eller no.... Da blir det fint som snus til sommeren... Veit ikke om noen 15" stålfelger med 4x100 boltsirkel vel? Må ha vinterdekk til kjelken snart. Kjør breit. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 sinnsykt rå bil! jeg vil også få meg golf II gti 16v hvor mye måtte du gi for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by drturbo Ikke helt original, rustfritt grenrør og garrett t28bb, og en større intercooler. Men det ikke gjort noe med hjernen, så det er ikke noe nevneverdig mer effekt. Men jeg håper at jeg kan lage nytt innsug og sette på et MBE datasprut i løpet av vinteren, så sant jeg ikke krøller'n rundt ei lystmast eller no.... Da blir det fint som snus til sommeren... Veit ikke om noen 15" stålfelger med 4x100 boltsirkel vel? Må ha vinterdekk til kjelken snart. Kjør breit. Tommy for jeg har 4 stk 15" stålfelgs liggende!!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by drturbo Ikke helt original, rustfritt grenrør og garrett t28bb, og en større intercooler. Men det ikke gjort noe med hjernen, så det er ikke noe nevneverdig mer effekt. Men jeg håper at jeg kan lage nytt innsug og sette på et MBE datasprut i løpet av vinteren, så sant jeg ikke krøller'n rundt ei lystmast eller no.... Da blir det fint som snus til sommeren... Veit ikke om noen 15" stålfelger med 4x100 boltsirkel vel? Må ha vinterdekk til kjelken snart. Kjør breit. Tommy Hehe, hørtes bra ut :) Datasprut skulle man hatt ja... Lars Morten som har satt inn motoren og sånn for deg ? Hmm, dessverre... kjører med 5x100 boltsirkel jeg..kan si fra hvis jeg hører om noe.. Får ikke kjørt så breit jeg ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Det er 'n Lars M. som har satt den inn og gjort jobben ja. Han har skikkelig peiling. Du som har 15" stål felger, pris,bilde, innpress og hvor i landet finnes de? Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Gratulere med ny bil, kan bekrefte at den går bra ja..... hehe.... og lyden er jo bare helt rå!!! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Takk takk :) Kjempeartig bil :) storkoser meg jeg.. Men til våren skal den gå enda bedre ;) Rå lyd er det ja..hehe :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 I går var jeg på Lørenskog, og hentet meg Shortshift. Samtidig på turen, så tok jeg jammmen meg med noen S2 stempler og råder også :) Så da er det bare å begynne å demontere motor snart. :) Et problem-spm: Innimellom, så bobler bilen veldig..vil nesten ikke gå. Dette skjedde på lørdag, og det skjedde igjen i går. Kom ikke opp den siste bakken opp til meg, så måtte stå i bakken der i natt. I dag tidlig, så fyrte den igjen, og har gått fint i dag. Fordeleren som er våt ? Kondens ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Du gir ikke for mye gass på høyt gir, slik at den drukner i bensin'a? Hender et det skjer, eller ganskje lambda'n er gåen..... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Nei, tror nok ikke det er det..ligger å lunker rundt 2000 rpm, så gir litt og litt gass..når den er rundt 3000 rpm så "drukner/bobler" den..Kan jo kanskje være lambdaen..Dette får man se på i vinter. Skal snart ut med motoren så..Gjøre opp igjen alt da Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by Danna Takk takk :) Kjempeartig bil :) storkoser meg jeg.. Men til våren skal den gå enda bedre ;) Rå lyd er det ja..hehe :) Kan du ta en videosnutt av bilen når den sviver? Hadde vært moro å hørt svevet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by vwgolfgti Kan du ta en videosnutt av bilen når den sviver? Hadde vært moro å hørt svevet :) Kan prøve etterpå ja.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg