Handy-Andy Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Meget fin og velbeholdt Golf selges med tungt hjerte da nytt prosjekt er på gang. Bilen er veldig godt tatt vare på. Kun 2 tidl. voksne eiere. Bilen er IKKE røyket i eller har noen form for dyrelukt. Motoren er en 1.6SR som maler veldig godt. Byttet olje hver 10000km. Her er noe av det jeg har gjort med den til nå: *org. sota OZ racing superleggera 18" (verdi 23000) *Dunlop SP9000 225/40/18 *Nokian Hakki 4 (pigg) (nye) på org. highline lettmet felger *Bilstein (gassdempere)understell/Vochtland 55mm fjærer *15mm senkeskåler foran *Brembo MAX skiver foran *Greenstuff x 4 *sveiset panserforlenger=nydelig *"badgeless" grill *karbon m-speil *Dietrich RS4-front *Hella Sota baklys *tatt vekk vindusvisker bak *R32 vinge bak (ikke på bildet) *Ram air Konfilter *dobble enderør *Sportsinteriør (strøkent) *+++ Alt ok og nylig byttet slitedeler på 120000. Totale ekstra kostnader på vel over 50k. Eu godkjent i mars i år. Tatt forstillingskontroll idag (30 sept.) Nettop overhalt AC. ENESTE som trengs er nye sommerdekker foran. Dette er ganske billig for en slik herlig bil. Må absolutt ses og prøves! kr 135.000,- :D Ta kontakt på: tlf:69 26 62 39, 951 46 159 mail: andienet@hotmail.com Anders PS (bilde kommer) Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 bilde Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Opp!!! Ingen intresserte engang?! Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugen Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Jeg kunne kjøpt den, men må bli kvitt Pajeroen min først... Interessert i bytte? evt uten sommerhjulene dine. Har den klimatronic? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Oktober 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by thaugen Jeg kunne kjøpt den, men må bli kvitt Pajeroen min først... Interessert i bytte? evt uten sommerhjulene dine. Har den klimatronic? Nei beklager, trenger pengene til prosjektet pluss at bilen selges med sommerhjulene. Den har manuell AC :) Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 clean, hel og fin golf anyone?! :D Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Deilig bil:) Jeg er på utkikk etter bil i den prisklassen, men som så mange andre må jeg bli kvitt bilen min først. Jeg har lån (Farmor) i orden og er klar for å ta steget opp til en fornuftig bil. Likte virkelig Golfen din..... Send meg gjerne flere bilder på gedjo@c2i.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by Jonaldo Deilig bil:) Jeg er på utkikk etter bil i den prisklassen, men som så mange andre må jeg bli kvitt bilen min først. Jeg har lån (Farmor) i orden og er klar for å ta steget opp til en fornuftig bil. Likte virkelig Golfen din..... Send meg gjerne flere bilder på gedjo@c2i.net Jepp! takk. det skal sies at det er en utrolig fin bil. Har desverre ikke noen bilder her og naa da jeg er i california en snartur. Men saa fort jeg kommer hjem skal jeg sende bilder :) Bilen er forresten veldig fornuftig, baade naar det gjelder bensinforbruk og plass (hvis du er singel da :p ) og ikke minst har den et perfekt diskret utseende som kun tiltrekker seg enthusiasters oeyne :p er forresten hjemme den 20 okt :) Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Ingen som er intressert overhode?! Dette er en kjempebil som må bare ses og oppleves! :D Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 opp! Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 solgt? årsmodell er dette? og hvor i landet hører du til? Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by Handy-Andy Nei beklager, trenger pengene til prosjektet pluss at bilen selges med sommerhjulene. Den har manuell AC :) hva betyr manuel ac ? Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 har du noen bilder inni den golfen din? er kjempe intressert men har ikke fått lånne enda :( Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 du har pm Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 har du solgt den? har du flere bilder av den fete golfen din, fordi jeg er kjempe intressert! :) Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg