bmw-styling Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Hmm...da var det kanskje den da. Men han kom ikke forbi, selv om jeg var forsiktig på høyrefoten ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by Breisladdern går en ganske skamsenka 200sx s14 i det området, ser`n hver dag.. Hvilken SX er dette ? Farge ? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 info om bilene dine da bmw-styling....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Noe spesielt du lurte på? Jeg bytter gjerne Corolla'en mot en annen Corolla. Trenger ny vinterbil med lavere km.stand. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 hehe... det står tre biler i signaturen din, jeg spør om info angående disse, og du nevner bare corollaen? hehe... :) Det var vel helst de to andre du har nevnt der jeg tenkte på.. bilder osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Bilene flytter greit på seg, men skal skru bil i vinter. Kommer tilbake med mer info etterhvert :) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Kansje meg....? Kjørt E6 til/fra jobb de siste dagene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Jeg har sett Civic'en din et par ganger, men det var nok ikke den. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Hvilken farge var det på bilen som lå bak deg da....? Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Nå er det lenge siden = husker ikke ;) Tror det var rødt(???) panser, men er ikke sikker. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by bmw-styling Nå er det lenge siden = husker ikke ;) Tror det var rødt(???) panser, men er ikke sikker. det var nok en skyline......... carspotting-forumet er kult azzzzzzzzz Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Nei, det var nok en EPA-traktor.asshole Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by bmw-styling Nei, det var nok en EPA-traktor.asshole holder en knapp på gressklipper jeg.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Ja, det var enten en Stiga eller Plymo gressracer knock damndamn Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Hvis dere ikke har noe "on topic" her, kan dere la være å svare. Stilte et seriøst spørsmål, venter seriøse svar. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg