FireBlazt Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Nokken som kan lage tegning til en bass kasse som passe disse målene og 2stk 15" Cerwinvega Stroker pro subber, specs: Peak Power: 4000 watts Sens: 88dB 1w/1m Mounting Diameter: 14" Mounting Depth: 11" Weight: 79lbs Kassa bør heldst ikke bære så stor at den ligger over luka. Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Spørst jo om du skal ha lukket eller porta kasse det og hvor stort volum elementene krever. Stikk innom Hansen radio så treffer du sikkert etpar folk som kan hjelpe deg med både byggetips, koblingsmateriell og andre tips og råd. Håper du har dynamo og forsterker som er voksne nok til å dra dette. Strokerne vil nok trives med ca 1500W hver tenker jeg. Og da snakker jeg ikke "lekewatt". TRU's hammerserie er noe som slår meg når jeg hører Stroker, hmmmm.... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0oG Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Litt off topic: hva måtte du ut med for begge subbene?? Har utrolig lyst på Stroker Pro selv serru... :D Mvh Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Hør med ALJ_Gsi her, han sitter og pusher bla CV og representerer Soundpressure. PRO ser aldeles klikk kokko ut da, skikkelig tannfyllingsløsner, hehe. Skal i bakken og råne opp boarderbabes til vintern skjønner jeg :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Cerwin vega Stroker pro koster kr 10 999 for 12" og 12 998,- for 15" og her burde du nok fore på med mye forsterker kraft. bare til opplysning så har jeg ikke fått vite "optimal" kasse til stroker pro enda. Cerwin driver å lager forslag nå i disse dager. de har akkurat blirr ferdig med kassa til å frakte den i. vanlig papp eske var ikke sterk nok, så det ble trekasse. mvh CV pusher'n:D Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0oG Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Er den prisen pr stk?? :eek: Må opprette stoooor sparekonto jeg da ;) Mvh Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 ja per stk. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 ok, veit heller ikje ka kassevolumet skal være sjøl. håpte på at nokken av dokker visste det :P Hvis de 15" trenger for stor kasse så blir det enten 10" eller vanlige strokere. (har ikje kjøpt dem enda) Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 skal sjekke rundt jeg og se hva jeg kan få til. et godt alternativ er jo også vmax. det spiller også veldig bra, men penere enn gamle stroker. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg