Nitros Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Hei, skulle koble en ny Mp3 spiller i en 460 igår. På den orginale spilleren som sto i, var det en slik plugg: Strømmen var ganske grei å koble, men høytalerne var det værre med. Fant ut at jeg må enten strekke nye ledninger til hver enkelt høytaler, eller prøve å koble slikt? Ja jeg vet det var proff tegnet. Kansje det finnes en ISO adapter til denne slags plugg? Noen som vet hva pluggen heter? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Sikker på dissa greiene der?? såg jævli tvilsomt ut da..........årsmod du har? Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Nei er ikke sikker, det er derfor jeg spør. Det er en Volvo 460 Turbo 92 modell. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Den koplinga som er oppe i hjørnet på bilde (Ser litt av den) ser meir ut som vilvo koplinga...dessuten ser det meir ut som ei CD- vekslar kontakt det der.... Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Jeg målte litt på utgangene på den pluggen til venstre og fant ut at det var der høytaler utgangene var. Det var så dårlig lyd at jeg kastet den. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 :) Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by Nitros Jeg målte litt på utgangene på den pluggen til venstre og fant ut at det var der høytaler utgangene var. Det var så dårlig lyd at jeg kastet den. Ville jeg også ha gjort. Koster ikke allverden for en ny spiller heller.yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg