ThaBoZZ Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Åpent Green Filter som såogsi er nytt har sittet på bilen men bilen har bare stått stille To lykter front til Golf II Siemens ST55 Mobil telefon med kamera Bilde av filteret er tatt med mobilen. GAS 60 Watts Frontsett 3.5" eller Lightning Audio 45 Watts Frontsett 3.5" Svarte MOMO skulderputer Kom med bud, trenger penger :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 100 kroner for skulderputene? Hvor mange er det egentlig? Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by ramtho 100 kroner for skulderputene? Hvor mange er det egentlig? Er bare 2stk, har en som vil kjøpe de for 130 så går nok ikke for 100 da :) Kosta 249,- Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluebox Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 hvor mye skal du ha for mobilen? er den i god stand? Siter rb25det motor og deler til salgs. engineandparts.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Mobilen er i god stand og er uten opperatør lås, har alt av original embalasje og manualer + handsfree til den... Er garanti på den også, ble kjøpt i slutten av mai i år og er veldig pent brukt. Koster 2695,- på Komplett.no Hva er du villig til og gi for den da? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Hvor mye skal du ha for høytallerne? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by miss_acoupe Hvor mye skal du ha for høytallerne? GAS høytalerne går for 200kr eller høystbydende Passer rett nedi dashbordet på Golf II :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 gas høyt? r det ik bolt da? er kanskje int i å kjøpe dem.. hvor mye koster frakt på dem? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by sInnzYk gas høyt? r det ik bolt da? er kanskje int i å kjøpe dem.. hvor mye koster frakt på dem? Jeg har 2 sett, 1 sett med LA Bolt som sitter montert i bilen min dem er på 45w også har jeg et sett GAS liggende her på 60w... Er ikke sikker på hva frakt blir på noe slikt noe jeg står vel på posten sine sider tenker jeg :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by ThaBoZZ GAS høytalerne går for 200kr eller høystbydende Passer rett nedi dashbordet på Golf II :) Hmm..spiller dem veldig dårlig siden denne prisen? eller er dem rett og slett utbrukt? ;) Må ha meg nytt frontsett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by NoLimit Hmm..spiller dem veldig dårlig siden denne prisen? eller er dem rett og slett utbrukt? ;) Må ha meg nytt frontsett. Neida har testet dem og de spiller like bra og kansje bedre enn de jeg har montert i bilen men ettersom jeg har 2 sett så kan jeg selge et av dem :) Vet ikke hva disse GAS høytalerne ligger på i pris jeg men kan da ikke være allverden så de selges til hbo 200kr ;) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Mye skal du ha for green filteret a? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Tenkte rundt 400Kr :) Hørte du hadde oppkjøring i dag, åssen gikk det? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Er mobilen solgt ??? Er meget intresert, men har ikke så veldig mye og rutte med ! I så fall kan du gi meg en ca. pris ???? Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by LSI Coupe Er mobilen solgt ??? Er meget intresert, men har ikke så veldig mye og rutte med ! I så fall kan du gi meg en ca. pris ???? mobilen er ikke solgt nei, alle bud over 1000,- vurderes i hvertfall :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg