Gå til innhold

Apex Justerbart Senkesett til E36, erfaringer?

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Ser at GS Bildeler selger Apex Justerbart senkesett til E36 for 7990.. Noen som vet noe om dette?

8000kr - 15% BMWCCN rabatt gir jo en relativt bra pris på et Gewinde, Apex er jo også et veldig anerkjent senkesett merke.. Derfor er vel ikke dette noe dumt kjøpt, da man finner svært få så billige Gewinder til E36..

Noen som har testet det og har meninger om dette? Og andre Justerbare senkesett?

Link til PDF fil

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

de sistnevnte er mye sporty vil jeg tro. Tåler litt mer juling og har bedre kvalitet. Er som å sammenligne Seiko mot Rolex..;)Til vanlig bruk hadde jeg heller kjøpt vanlig senkefjører av no bra merke. F.eks bilstein,h&r,kw,eibach etc..[/

Vel, jeg vil ha justerbart så jeg kan få den helt neppå.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by westside

Jeg selger justerbare sett, og det går mest av FK. Dette fordi de er noen av de rimeligste på markedet, og jeg har ennå ikke hørt annet enn lovord om disse... Settet skrur du så lavt som du vil ha det omtrent :)

Kompis hadde et FK sett på sin A4, han hadde bare bra å si.. Stivt var det også..

Hvilke FK sett har du? Har du et som er justerbart både forran og bak på E36, og et der man kan justere stivhet samt høyde? Hva kjører du med på bilen din?

Priser på de forskjellige FK settene? Jeg er på utkikk etter ett, så dette er meget interressant, handler nok i løpet av vinteren :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skaffer både FK Highsport, FK koenigsport, FK silverline plus og FK silverline plus x. Alle er høydejusterbare både foran og bak på e36.

Fk highsport er kun høydejusterbart.

Fk koenigsport er høydejusterbart med koni-dempere som har justerbar rebound.

FK silverline og silverline x er de samme som de to overnevnte, men har en litt annen finish (håndpolert rustfritt stål) Og er derfor litt dyrere...

Jeg har ikke justerbart selv... har ikke hatt råd :(

Det er ca. 3 ukers leveringstid på ting vi ikke har på lager da...

Butikken min heter TR racing, og du kan nå meg på 92812006 dersom interessert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider