Gå til innhold

2stk. weber 40mm DCOE med innsug til golf/jetta/audi.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei!

har nå bestemt meg for å selge weberene mine da motoren i bobla mi står rett, gasserene blir da tiltet oppover, noe som gjør at de ikke funker helt ordentlig.

Lyst til å kjøre fra GTier med en vanlig 90 hester motor?

Eller kjøre fra 16v golfer med din 8v gti?

Og ikke minst dritfet lyd!

Kobles rett på bensinpumpa på 90hk, på gti trenger du en mekanisk bensinpumpe, som kan medfølge..

Selges for 4500kr for gassere med innsug.

5000kr inkludert gassreglage, hvis du ikke gidder å mekke det selv.

6500kr for alt overstående pluss en gti motor med defekt toppakning.

Kan evnt. bytte toppakning og, evnt. pris diskuteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker flott på vanlig 1.8 gasser ja. Så på en tysk nettside at det skulle gi 25hk, hvis du allerede har byttet kam og slikt er det jo perfekt. Ikke gamle. Pakninger er tipp topp! Gode som nye..

Du kan jo evnt. komme og sitte på en tur i bobla, slike gassere må oppleves :)

Funker som nevnt ikke tipp topp i bobla, men du hører nå ihvertfall lyden, og jeg kan love deg at det går greit allikevel :D

EDIT: Luftfiltrene medfølger ja. K&N filter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daggis

Funker flott på vanlig 1.8 gasser ja. Så på en tysk nettside at det skulle gi 25hk, hvis du allerede har byttet kam og slikt er det jo perfekt. Ikke gamle. Pakninger er tipp topp! Gode som nye..

Du kan jo evnt. komme og sitte på en tur i bobla, slike gassere må oppleves :)

Funker som nevnt ikke tipp topp i bobla, men du hører nå ihvertfall lyden, og jeg kan love deg at det går greit allikevel :D

EDIT: Luftfiltrene medfølger ja. K&N filter.

Hehe.. Får lyst på de her ja... :D Vært med på noen "weberturer" og det er gromt.. Hvor hen i asker er dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på gullhella, rett før heggedal , 3km fra asker sentrum.

Oki.. Da veit jeg nesten hvor det er... Vet godt hvor heggedal er så da er det ikke noe problem... Slal tenke litt på det så sier jeg fra... Men det er bare om de er i god stand.. :) Ikke veldig mye som skal til av slitasje før de begynner å gå ureint og bli vanskelig å stille inn... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kjenner til det ja, kjøpte et par slitne før jeg kjøpte disse.. Ikke no gøy det..

Jeg kan forresten hjelpe til med å stille inn og slikt. Har synkrometer og litt ymse..

Oki.. Da er jo det greit.. :) Skal som sagt tenke litt på det så kommer jeg tilbake til deg snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

har nå bestemt meg for å selge weberene mine da motoren i bobla mi står rett, gasserene blir da tiltet oppover, noe som gjør at de ikke funker helt ordentlig.

Lyst til å kjøre fra GTier med en vanlig 90 hester motor?

Eller kjøre fra 16v golfer med din 8v gti?

Og ikke minst dritfet lyd!

Kobles rett på bensinpumpa på 90hk, på gti trenger du en mekanisk bensinpumpe, som kan medfølge..

Selges for 4500kr for gassere med innsug.

5000kr inkludert gassreglage, hvis du ikke gidder å mekke det selv.

6500kr for alt overstående pluss en gti motor med defekt toppakning.

Kan evnt. bytte toppakning og, evnt. pris diskuteres.

se pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider