Gå til innhold

Skinnseter

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

her i larvik er det et lakkverksted som skal ha 2500kr for full lakkering for bilen, men da må man pusse selv.

 

Selv har jeg lyst til å lære meg å lakkere selv så jeg hadde tenkt å skaffe meg en kompressor og en lakksprøyte, hva burde jeg se etter når jeg velger kompressor ?

- VW Golf GTI Rabbit 1983

x Fiat Uno Turbo 1986

x BMW e30 325 1986

x Ford Fiesta XR2 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6000 ? var det med pussing da ?

 

Jeg var der å snakket med han, da skulle han ha 2500kr for Hellakkering dersom jeg pussa ned bilen selv.

 

Angående overnattings muligheter:

 

Trudvang Gjestegaard AS

Gårdsbakken 43, 3256 Larvik

TLF: 33 16 52 70

 

Quality Hotel Grand Farris

Storg. 38, 3256 Larvik

TLF: 33 18 78 00

 

By the Way Holms

Gamle Rav. 345, 3270 Larvik

TLF: 33 19 24 80

 

Finner helt sikkert fler dersom du leter litt..men Trudvang Gjestegaard er helt kurrant, der er ikke spesiselt dyrt heller og det ligger 20min gange fra Lakkeringen.

- VW Golf GTI Rabbit 1983

x Fiat Uno Turbo 1986

x BMW e30 325 1986

x Ford Fiesta XR2 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei måtte pusse selv, men syns det var rimelig uansett. Men jeg må jo få fangerene og sideskjørtene først, har fått frontfangeren og det må nok litt ombygging til der, er i glassfiber og kvaliteten bruker jo og være så som så. hvilken bil har du da? siden du skulle få det for 2500? er de flinke der da? profesjonele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke sikker på, men ikke hørt noe klager hvertfall.

 

Har en Ford Fiesta xr2 :P

Skal lakkere bilen i knash grønn eller orange, matt svart panser og skjørter.

 

Venter på cosworth frontfangeren, så skal jeg snakke med dem igjen.

 

Noen tips til hvordan jeg skal pusse ned den gamle lakken ?

- VW Golf GTI Rabbit 1983

x Fiat Uno Turbo 1986

x BMW e30 325 1986

x Ford Fiesta XR2 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tarjei_Hugaas

Regner da med at det er inkludert lakk, jeg spurte kun på pris på hellakkering av min bil og det var den og den fargen osv. Men dette er jo noe du kan ringe og spørre om, begynte og lure litt nå jeg også

 

:) Ikke lett å hellakke min bil, siden jeg ikke har en, men tenkte det var greit å vite om en rimelig lakkerer, sånn til senere...

 

Men den prisen du fikk oppgitt, var det med kvittering og garanti?

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er glad jeg slipper disse utgiftene når jeg får meg bil, skal gå vk-1 lakk neste år (om jeg kommer inn). får jeg jobb på et karr. verksted får jeg vel ganske billige deler også.....

 

EDIT: da jeg er ferdig utdannet billakkerer er jeg VELDI åpen for svart arbeid.

live fat, die young, and leave a big, fat, corpse...

 

->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:)

x: honda civic lsi

x:mazda 1,6 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

 

:) Ikke lett å hellakke min bil, siden jeg ikke har en, men tenkte det var greit å vite om en rimelig lakkerer, sånn til senere...

 

Men den prisen du fikk oppgitt, var det med kvittering og garanti?

Det vet jeg ikke, fortalte bare at jeg hadde hørt at de var rimelige på lakkering og hvilken bil og farge osv jeg hadde og fikk da opplyst at hellakkering kostet 4500 pluss 1500 kroner for sideskjørtene, bakfanger og frontfanger. Regner da med at det var inkludert lakk hvis ikke hadde han vel sakt i fra om dette. Om det var med kvittering og garanti vet jeg ikke men spiller jo liten rolle hvis resultatet blir bra, syns da 6000 kroner er veldig rimelig. Noen som vet om noen andre plasser de er rimelige på lakkering, kan være ok og ha flere alternativ. Noen som har pusset ned bilen selv som kan komme med noen anbefalinger? Er helt "fersk" på området
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår