audifanatic Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Da er jeg uten bil for 1 uke, så nå har jeg endelig tid til å holde på litt med PS. Skal prøve å få fixa på bakhjulet (som faktisk sitter slikt originalt på bildet) slik at det er mere midt i hjulhuset. skal se om jeg får minska felga litt og hevet den en anning. Er vel ikke stort mere jeg kan få gjort, annet enn å skifte farge til noe oldschool. Kom med tips til farger, legg gjerne med bilde av fargen. Henrik Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 det var bra du skiftet felger igjen de første var ikke så flotte... syntes ikke jeg da,men det var en ganske så fin mod, enig at den blir bedre med en anen farge :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Nå har jeg fått meg ett problem med PS, får bare opp Error og noe med dll fil missing, try to reinstall. Jeg har ikke den cd`n med PS på noe mere fordi jeg bare lånte den av en kompis. Skal høre med en annen kompis om han kan låne meg programmet litt. Slik at jeg får gjort ferdig prosjektet. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg