VeeDub Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 205\50\15 Oz som brukes på vinter'n. Saver 17" Azev's felga (første gang jeg poster bilder, får se om det skjer noe) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Pen bil ja!!:) Alt plast er jo lakkert og med glatt finish også... PENT!! Vet du om noen som kan lakke Jetta'n min inkludert all plast...? Billig og bra?:D Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Fin den der.. Monzablå 1986 modell Golf GTI 16V gått 189.000km. Nedlakket med full G60 look og '90 modell dører, overhalt motor 2000, byttet girkasse og montert Powerclutch august 2002, nye hjullager, skiver, klosser, caliptere bak fra VW juni 2002. EU06/02. Gule Koni og Eibach fjærer, 7.5 og 8.5x17" Azev A med 215/40. Er det denne her ja? Kjøpt av Espen? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Jetta: Nei, sorry :( Jonte: 1.8 KR 16V, Simons, Sachs Powerclutch, Koni & Eibach, K&N. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Okei. Hva har du gjort med bilen siden du kjøpte den da? Ser ny grill er på plass, skal kjøpe en sånn jeg og, men synes dem er så dyre.. , så jeg venter med det.. Hvordan Eibach fjærer? Hva kostet det oppsettet? Og er bilen stiv, vurderer samme greiene selv.. Espen: Hva gjorde du før lakkering av skjermbredderne etc? Pusset du bare ned? Har du høvvla mye for å få plass til felga? Og hvor i faen kan jeg få kjøpt 88 dører? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Yep er den Jonte. Bonrath grillen måtte på ja. Svarte blinkers fremme måtte også på, K&N. Satt i ett Sparco bøtte sete for å ha det litt morro :) Kanskje det kommer et til. Har ikke gjort så mye, trengs egentlig ikke syns jeg. Var ikke Espen som hadde bilen, men en kamerat av han. Har snakket flere ganger med han som solgte bilen til han jeg kjøpte den av (Og nå vil han kjøpe den tilbake igjen) og det var han som hadde lakket ned fangerene + div). (Han jobbet på et verksted her hvor jeg bor) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Okei. jeg skal gjøre det samme med min.. Funker understellet bra da? Hvilke Eibach fjærer er det? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Gule koni & Eibach er eneste veien å gå :) Bilen ligger helt utrolig bra på veien. 88 dører får du på høgger'n :\ Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 ekke så lett å få di dørene here på høggern.. men, hvor mye er den senka? 40mm? mere planer? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Ja Nei har ikke noen store planer fremover. Nytt eff.anl med grenrør kunne vært noe, men da får det vente til feriepenga :\ Så ett sparco sete til er det eneste som er sikkert. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Eibach, jeg tror du har gjort et kupp! Ove (roadrunner her på forumet) brukte mye tid og energi på å få bilen i stand - byttet bl.a mange ting du ikke ser som foringer og slikt og girkassen som var helt gåen :D Skjønner godt at gamle-eieren har lyst å kjøpe den tilbake, den var skikkelig bra å kjøre og gikk godt. Siklet også fælt på det JBL kittet som sto i bilen men Ove sa han hadde lovet å sende det med. Jonte: Det var ikke mye skjermbue igjen bak der, skal du ha på 8.5x17 så blir det lett subbing! Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Okei. Jeg har bare litt problemer med å få fylt ut bredderne mine ordentlig.. Men, har 7,5x16 felger på 205 dekk.. tenker jeg skal hive på noe spacere eller noe.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Espen, ja den går veldig bra. Ellers skulle jeg likt og sett bilder av 'prosjektet' til Ove, han sa han driver og skal få ut 250hk Rallye'n :) Jeg henger vel ikke på så lenge da ;P Hvor langt er han på vei nå? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Fin bil! Den så meget fornøyd ut der den sto nyvasket i Tiger vasekn :D Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Eibach, vi var ute og målte litt på Rallyen her sist helg, men tidene ble ikke noe særlige da det spant på alle fire i startene. Piggfri vinterdekk er tingen :D Tar resten på PM, tror ikke Ove har lyst til å dele planene sine med verden riktig enda. Fint å se at du tar vare på bilen, det fortjener den! Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg