ArraKiss Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Hei igjen! Har jo tidligere vært inne her fordi jeg i fremtiden skal handle meg Primera (Må bare få vekk a4'en først) Var nede på en bruktbilsjappe igår å fikk øye på en Rød Primera GT 97' 150Hk Bilen var pen å se på, motor gikk pent, fullt servicehefte, ikke delskinn men pent interiør.... Motor så velstelt ut.. hadde gått 111.000km Han sa den egentlig skulle gå for 129, men at jeg skulle få den for 100 om jeg slo til der å da.. er ikke disse prisene.. jeg mener begge to, VELDIG gode priser på denne bilen? Eller er jeg helt ute å kjører....? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 hørtes nu snodig ut... alle primera gt P11 har delskinn som standar... hvor var dette da ? Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Delskinn er vel standard tror jeg. Var det ikke en her som hadde en SRi med GT fangere som var rød til salgs i Akershus. Kan det være denne? Evnt. Kan det være byttemotor i den. Men det er noe som ikke stemmer helt her... Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Ja, mente også at alle Gt skulle ha delskinn... Men jeg sjekket vognkort og alt, bilen er en P11 Gt. Med 150Hk... ellers hadde den vært uinteressant.... Stod nede på Ensjø, utenfor den STORE bilhallen; Bilspektrum eller hva det nå enn heter.... Ikke en SRi, det er garantert.... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Det hørtes veldig mistenkelig ut. En 97 GT går ikke for under 150.000 Da er bilselgeren utvitende om forskjellen på SRi og GT, ellers så er det noe galt på ferde. Jeg er ikke kjent med at det eksisterer noen GT uten delskin (da må eieren selv ha byttet ut setene). Men for all del. Lever bilen til NAF, og få dem til å teste motoreffekten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Vel, jeg spurte om det var 150Hk ugaven av Gt og dette bekretfet han. Dette kunnne jeg også se på karosseriet og senere også vognkortet. (sjekket opp mot chassi) Men det var litt merkelig det med at det ikke var delskinn.... Må ta meg en tur til sjekke opp:) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Sjekk om det er AC i den også. Det er vel også standard på GT? eller? Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 delskinn,tårnstag,el vinduer fram/bak,kartlys i taket(arbeislys)el speil osv Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Sjekk også om det er svart toppdeksel..... Jeg synes også det hørtes mistenkelig billig ut..... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11 Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Var den KF registrert? Siter VW golf V 1.9TDi Sportline-05 x BMW 320d-01 x Nissan Primera SRi-97 (R.I.P.) x Nissan Primera "gt"-98 x Nissan Sunny 1.4lx-92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Jeg skal ned dit idag å sjekke alt... gir dere tilbakemelding når jeg har vært å sett på'n! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Har du sett på den enda? Hva ble det til?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Nei, har ikke sett den ennå... den var satt bort til rep av instrumentpanelet og skulle komme tilbake idag! Så da bærer det ned igjen idag.. tenkte å prøve den en tur, finner fort ut om det er ugler i mosen da.... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Re : den var satt bort til rep av instrumentpanelet og skulle komme tilbake idag! den skulle justeres tilbake heter det :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 He he, ja kanskje det;) Den stod på 111k da jeg var der sist så om det står noe annet der nå skal jeg gapskratte :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg