Gå til innhold

Motorhuv 3000gt

Ranger emnet


ladatarzan

Anbefalte innlegg

Var vel for å få plass til innsuget, tok litt plass. Også var panseret bare en nødløsning for sesongen, var viktigere å få bilen på veien å teste hva som bodde i bilen. Ble vel bremset til ca 800 hk i motor og 575 på hjula. Husker ikke eksakt, men skal ikke være så gale tall :o

 

3000 gt motorrom

 

3000 gt motorrom 2

 

3000 gt rumpa :)

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry meg ass. men det panseret er det latterligste prosjektet jeg har sett!...

 

For det første den motoren trenger IKKE så mye plass. heller kappe ut litt i panseret og lage et tøft luftinntak enn å "blåse" panseret opp som om man har detonert en NOS flaske der.

 

Den største skuffelsen var jo på G.moen. etter å ha hørt så jævli mye om bilen og hvor mye hk den har så fløtta den seg verre enn en ganske standard 200sx.

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det panseret er en dyd av nødvendighet pga innsuget og fuel railen. måtte bli vant til det først, men nå syntes jeg det er kult.

men det er klart det er en smaks sak.

 

klart mye bedre å se på den enn å se på noen som står baki en kassebil og burner på en bensinstasjon... eller hva...?

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man noe særlig ut frontruten med halvparten av en knølhval over motorrommet?

Ikke noe problem.

 

For det første den motoren trenger IKKE så mye plass.

 

Det er dessverre ikke mange mm å gå på mellom fuelrail/innsug og panser, så jo, den tar såpass mye plass. Men som tidligere skrevet, kun en nødløsning for å få bilen på veien. Regner med at det blir et annet panser til sommeren.

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

225hk i driververket? Glemte dere å ta av håndbrekket eller?

 

Ikke vet jeg, var ikke der. Men 28% drivhjuls tap på 4WS er vel ikke så unormalt. Sett værre.

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår