Dr_BASS Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Hei Trenger en ny intercooler nå Hvis det er 90graders bøy på rørene fra endetankene kan hele cooleren maks være 70cm bred, hvis de går rett ut kan den være 55cm bred. Noen som har noe? Bør holde til ca 250hk og tåle rundt 1,5-1,7 bar Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Joda, det har jeg vettu. Ring meg på 932 23675 eller mail tcr@tiscali.no Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Bør legge til at det ikke bør være så fryterlig dyrt. Har nok av utgifter til motoren nå for tiden. Og den burde heller ikke være tykkere enn ca 10 cm Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 eg har en stor cooler.. se på deler forumet eller golf 2 forumet under rallye intercooler.. ligger litt bilder der også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 har nå liggende 3.stk coolere fra integrale 16v de skal klare 300hk.du kan sende et bud på pm så skal vi se om det blir cooler på deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 har en cossie 4x4 cooler.... 12,5x12,5x50 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Hvor befinner denne seg? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielroising Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Hei! Hvor mange kroner hadde du tengt deg for cossie intercolleren?? Hvor i landet befinner denne seg? Ingen feil/mangler og fungerer fint?? Hilsen Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 halla tjukken. jeg har prøvd å få tak i han fyren men han er som forduftet så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. men kommer du over en cossie cooler så gi aldri mere enn MAX 1500kr. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Hei tilbake;) Har muligens fått ordna no nå. Så slipper jeg å ha ford deler i bilen min også:) Skal få mekka plate til grenrøret etterpå slik at jeg får brukt den nye turboen så blire ordnings Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by Tape-R halla tjukken. jeg har prøvd å få tak i han fyren men han er som forduftet så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. men kommer du over en cossie cooler så gi aldri mere enn MAX 1500kr. Meg du snakker om eller? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Dette er en annen fyr han snakker om, en som hadde noen 300zx shit Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg