tplassen Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Heisann godtfolk! Noen der ute som har 16v bremser med bremsekraftforsterker? trenger bare kalipre og skiver foran + bremsekraftforsterkeren da selvsagt. neon som har det? Pris? kontakt meg på 980 12 743 jeg er ikke så ofte innpå nettet, så du/dere må kontakte meg på tlf. takk! Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Nå trenger jeg bare bremsekraftforsterkeren/regulator eller hva det nå er :P noen som har?? send meg sms eller ring meg fortest mulig. Terje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 forsterkeren står framme i motorrommet, og regulatoren forann bakstillingen. Tror du må bestemme deg for hva du skal ha :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Joda, det var bremsekraftforsterkeren, bare verkstedet som villedet meg noe jævli:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg