Tee-Zee Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Så en merkelig bil i stad, Subaru VST sto det bak på den. Virka veldig amerikansk-dodge inspirert. Karosseriet opp til vinduene var lakkert sølv. Over vinduene var det bare glass, men noen steder var det svart. (Blank plast) Så ikke så nøye på den der og da, siden jeg hadde litt dårlig tid. Prøvde å google litt om den, men fant lite. Utenom noen race tider. Info, anyone? Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Prøv Subaru SVT istedet, du leste nok feil. Det er en 'sportsbil' fra Subaru, vet ikke så mye spec, men har sett en et par ganger. Spesiell bil, litt kul 80-talls design. Tror det har blitt tatt opp her før, prøv å søke litt. Edit: Tror de heter SVX faktisk. http://www.subarusvx.com/ Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Jess, det var den. =) My bad, men det var noen timer før jeg skreiv posten og jeg hadde som sagt ganske dårlig tid. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg