BeemerZ1 Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Noen som vet hvor mye stress det er å få en dynamo fra f.eks. de store V8'ene til GM til å passe på en Golf 3 1.8 8v? Har funnet noen på rundt 200A fra diverse svære amerikanere... Har 70A fra før, men trenger så stor som mulig uten å måtte ut med sykt mye penger. 100A ladestrøm ved 800 o/min, høres ikke det fint ut? Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Ideen er jævlig smart da, men er den ikke for stor til å passe i motorrommet på en bitteliten Golf? :D Si ifra hvis det funker da, for da gjør jeg det samme Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Det er rikelig med plass rundt dynamoen min, så det vil ikke bli noe problem... Hadde nok fint fått plass til to stk., men vil klare meg med en bare den er stor nok. Litt kult om jeg hadde fått en ny 200A dynamo til $200 til å passe! Håpte det kanskje var noen som visste om det vil gå? Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg