Vir Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Hvis man har 100 lapper. Hvordan skal man best disponere dem med tanke på kjøp av bil? Noen gode forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 i og med at du postet under streetracing regner jeg med at det er en "streetracer" du vil ha. for 100k kan du bygge deg et råskinn! kansje ikke et pent eller vakkert råskinn men ett skikkelig beist :D hvis det er uaktuelt å byge noe selv så er vel sierra cosworth et greit alternativ, nissan 200sx kansje? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 da ville jeg gått inn på be-4-you forumet og tatt kontakt med Jonus der... da har du noen kroner til overs, og en bil som drar fra 99% av aller her inne på streetracing.. :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vir Skrevet Desember 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Ja, bor nok en liten streetracer i meg. Favoritten er Eclipse, men må jo ha nyere enn '94, men da strekker ikke pengene til. Corrado er fin, men har hørt så mye dritt om G-lader, så jeg vet ikke om jeg tør å kjøpe utgifter? Er egentlig åpen for det meste, men er alikevel kresen når valget skal taes . ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Kjøp en volvo 240-turbo til ca. 30 laken og bruk resten på understell og motor, og kanskje et strøk med benga...da er du sjefen i gata.. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Er hvertfall 1 gammel Mazda RX-7 med nyere 13B turbo motor på 300hk i. Det drar jo skinnet ganske greit i en bil som veier rett over 1tonn ellerno. De ligger på en 70.000kr. Eller så har jeg sett flere eldre Nissan Silvia S12 til salgs for 20-30.000kr... Så slenger man bare en 2liter turbo (RB26DET) motor i den og trimmer det man vil = sjelden bil som vil overraske de fleste ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by boXer Så slenger man bare en 2liter turbo (RB26DET) motor i den og trimmer det man hva ere du har røyka for noe nå da? :D 2.6l mener du vel :) Skjerpings Boxer! Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Importer en Pug 405 T16x4 fra tyskland. En bil med meget bra kjøreegenskaper og komfort, 200 hk (220 i 40sek) + at det er bare en håndfull slike i Norge :) Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Kjøp en Honda Civic.. Gjerne VTI / V-tech el. lignende. Tøffe, spreke biler som jeg har fått inntrykk av at går greit og ikke unormalt mye feil. Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg