Gå til innhold

Bensinpumpe på cih

Ranger emnet


ElCamino

Anbefalte innlegg

Jeg skal bruke en trimmet 2.0 cih i min ascona, med innsprut fra 2.2i. Jeg er ikke sikker på hvordan innspruten klarer å levere noe særlig. Har vel regnet med rundt 150 gamp, eventuelt ++ senere.

 

Jeg tok nettopp ned bensinpumpa for litt shining, da jeg kom til å tenke på om jeg trenger en større? klarer den å levere nok?

 

...det er vel bare den pumpa under tanken, og ikke noe fram på motoren?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pumpa mi fra rekord kvelda bare etter ett par dager, jeg var jo garantert uheldig med den, men... Uansett, kjører med en fra granada damndamn 2,8 tror jeg det er... Merker ikke noe forskjell...

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

 

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må pumpa dra bensinen igjennom filteret, noe som kan være ganske tungt tenker jeg...

 

Bensinen fungerer jo som kjøling på disse pumpene, og da den ikke får nok bensin gjennom seg går den for lett og blir varm...

 

Lethal tok pumpa si pga at den var feilkoplet... Etter vi byttet kuttet han ut filteret, var stor forskjell på draget med filter før og uten filter... Så klart, dette var jo ett gammelt filter og antageligvis nokså skitent...

 

Det lureste er vel og sette på filter ;)

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

 

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår