Hans Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Kan jo oppdatere litt her etterhvert som det skjer ting.. Kan begynne på starten da.. Bytta Camaro`n til meg mot en 1963 Chevrolet Bel Air jeg hadde sommeren 03. Bilen starta og gikk, men du verden å dårlig drag! Motoren skulle vært overhala 1/2 år før jeg fikk den, men har min tvil. Brukte den litt på prøveskilter den sommeren så var det bare å få hid ut motoren. Pella den i deler (første gang jeg har gjort detta) og begynnte å handle.. Blir alltid dyrere enn man beregner.. :rolleyes: Kjøpte ny kam, nytt innsug (edelbrock performer RPM), nye/brukte topper (1,94-1.50 ventiler...?) med 64cc kammer, nye lager over allt, nye stempler, borra blokka 0.30, holley 650cfm gasser osv.. Fikk hivd sammen motoren med litt hjelp av folk jeg kjenner, og jaggu starta den.. :D Interiøret på bilen er stort sett greit, men har planer om å sette inn noen andre stoler og få opp noen målere ihvertfall :D Kan jo hende det blir bur for morro skyld oxo.. ;) Nå står bilen i garasjen å venter på at jeg skal skaffe penger til litt felger, ny lakk, og litt andre ting.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 er det denna som er tilsalgs? er den like pen i lakken som det ser ut som på bildet her: http://www.home.no/camaro75/P1010082.JPG pen bil ;) er litt fan av camaro! vurderer en slik selv. Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Hehe, er nok ikke pen i lakken enda.. I det heletatt lizzom.. ;) Men det skal fikses på, liker farven så det blir vel noe i samma stilen.. Kanskje med noe hissig flamme-greier? :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 fiksa døra? http://www.home.no/camaro75/P1010082.JPG på det bildet der var den jo ekstremt rå da :) Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 åssen funker de hijackerne du har satt på bak da? er det no høydejusteringsfunksjon eller er det bare som vanlige dempere? Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Er høydejustering, slipper jeg ut all lufta ligger dekket å subber ;) Er endel forskjell på max og min, men finnes ikke behagelig å kjøre med for mye luft i dem.. Men får da riktig stuk ;) Og ja, døra må fixes... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 i morgen blir 2 og siste kjøretur i år.. Bilen har stort sett bare stått i garasjen i år etter at jeg overhalte motoren.. Gleder meg veldig, har ikke fått prøvd den ordentlig med den nye motoren! Håper bare det går knirkefritt.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombtrack Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Er ikke så mye som skal til for å få til en fin og rå Camaro av dette prosjektet! :) Stå på! Litt kjedelig at du ikke har fått brukt den noe særlig i år da, men mer å glede seg til til neste sesong... ;) Ikke lenge siden jeg satte inn min egen, begynner allerede å krible!.. :D Siter _Bombtrack_ * -70 Chevrolet Camaro SS * -98 BMW 520IA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 planer om og slippe den litt nærmere bakken når du får nye felgs og eller? fin bil ja Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Neh, det er ikke det første jeg skal gjøre ihvertfall.. Men kanskje den blir lavere etterhvert... ;) Fikk "litt" blod på tann da jeg kjørte den igjen forrige helg ja!! Finnes ikke bedre lyd ass!! :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg