Modmach1 Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Da er "nybilen" i hus. Jeg kjøpte bilen av Christian "aka" "Chevy350" og bilen er en 80 Chevrolet C-10 Fleetside Longbed.. Og planene er mange :cool: Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 HEFTIG! hva er planen for denne skjønnheten? Hehe! Se så fin den er rød og blå! Neida... :D Sånn den er nå, er vel den beste standen jeg har hatt den i, men er synd jeg aldri fikk gjort noe med karosseriet, bortsett fra å gjøre bilen blå. Hehe! La meg gjette; "clean" look, dyp pen farge, store felger og luftfjæring? :D Kult du skal fikse videre på den, gleder meg til å se den "ferdig"! Nå får vi bare se hvor lenge jeg holder ut uten V8-bil, har abstinenser allerede! (Men liten inntekt - D'oh!) Christian Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Bygg en skikkelig clean værsting som du kan sladde med:cool: Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by Chevy350 HEFTIG! hva er planen for denne skjønnheten? Hehe! Se så fin den er rød og blå! Neida... :D Sånn den er nå, er vel den beste standen jeg har hatt den i, men er synd jeg aldri fikk gjort noe med karosseriet, bortsett fra å gjøre bilen blå. Hehe! La meg gjette; "clean" look, dyp pen farge, store felger og luftfjæring? :D Kult du skal fikse videre på den, gleder meg til å se den "ferdig"! Nå får vi bare se hvor lenge jeg holder ut uten V8-bil, har abstinenser allerede! (Men liten inntekt - D'oh!) Christian Blir vel noe i den duren ja ;) Mye småting som skal fikses til helga..Ny dashbord pad, lakkingering av dørtrekk, inn med glatt bakrute etc :D Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Vel, nye planer for bilen er å bytte bakaksel på den siden den sa takk for seg i går :( :( :( :( :( :( Møkka helg Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Ny bakrute er forresten på plass: Og ny dashpad, lakkerte dørtrekk etc Og nye dekk/felger på plass...før 235/70-15. Nå 255/60-15 og 275/60-15 Der står gullet med ødelagt bakaksel :( buhu Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Enda en pickup? "Howdy! my name is bob, i like shooting daawgs whit my shotgun.." :P Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Pickup er tøft det! Yeehaw! Men Stephan; dette var direkte ukult! Vanskelig å forutse det sånn, når den gikk så "lett" som du sa på tlf... :( Skulle egentlig ønske det skjedde med meg, FØR salg, er ikke noe særlig for noen av oss dette. Skal være litt på utkikk for deg, men prat med han med blå pickup - Fort! Håper det ordner seg innen rimelig tid... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Stakkars Stephan, men du klarer å fikse dette du vettu... Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by Stephan Flere som heter Stephan? hehe.... Ja jeg gjør det :D Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Modmach1 Ja jeg gjør det :D Godt motet og humøret er på plass da ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by Hans Godt motet og humøret er på plass da ;) Må ha det :) Utrolig Kjipt, men det bli vel bil igjen snart Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Da er "ny" bakaksel innkjøpt og montert. Står igjen montering av "håndbrekk" wirene- I tillegg så skal jeg bytte en låsebolt, olje og pakning før det er tut og kjør. Den gamle var ganske så knust innvendig. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Går og funderer på hvorfor det skjedde... Tror det mulig kan være en senskade etter girkassehavariet ifjor sommer. Vi snakkes nok snart uansett, slit videre og få den kjørbar igjen så fort som mulig :) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by Chevy350 Går og funderer på hvorfor det skjedde... Tror det mulig kan være en senskade etter girkassehavariet ifjor sommer. Vi snakkes nok snart uansett, slit videre og få den kjørbar igjen så fort som mulig :) Er mye på jobb denne uka så satser på å ha den ferdig på fredag. Da har det nesten vært to uker uten bil og det er hat. Var pene bilder jeg sendte av bakakselen ;) Snodig at det ikke hente med deg kan man si, men var vel rett rundt hjørnet dette. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg