Jarle_H Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Hei! Jeg har en forsterker med inngangsfølsomhet på 0,25v - 4v Mens cd-spilleren som nylig er kjøpt har 5v linjeutganger. Har dette noe å si ? Er litt i tvil angåande dette, siden cd spileren er helt ny.... (dynabel forsterker og jvc cd-spiller) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by Jarle_H Hei! Jeg har en forsterker med inngangsfølsomhet på 0,25v - 4v Mens cd-spilleren som nylig er kjøpt har 5v linjeutganger. Har dette noe å si ? Er litt i tvil angåande dette, siden cd spileren er helt ny.... (dynabel forsterker og jvc cd-spiller) Det går sikkert bra. JVC`n har maks 5v.. men har ikke det før ved maks volum. Du må bare gaine riktig, altså sette gainen slik at det er mulig å spille med nesten maks volume på spilleren. Det har ingen hensikt å bare kunne spille 1/3 av volumskalaen, og sjansen for å spille i stykker noen ting er da også mye større. (les klåfingrede passasjerer).. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle_H Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Du mener altså å sette volumet på forsterkeren opp slik at jeg aldri bruker volumet på spilleren helt ut. Tenkte på det samme. Takk for svar foresten..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by Jarle_H Du mener altså å sette volumet på forsterkeren opp slik at jeg aldri bruker volumet på spilleren helt ut. Tenkte på det samme. Takk for svar foresten..... Det jeg mener er det stikk motsatte. sette gainen på forsterkeren slik at du kan spille (nesten) fuldt på spilleren.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 syns det er kjekt å ha litt (merk. litt) mer å gi jeg.. for noen sanger spiller jo høyere og lavere enn andre.. men dette stilles inn etterhvert men gain skal stå så lavt som mulig Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg