bmwm1 Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Er det noen som vil bytte bort et sett med 17,18 eller 19 toms felger med dekk bolt sirkel 5x120 og innpress ET 20-22 i min BMW 318i M-tech 84mod? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=482414&username= http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/picture.pl?nr=482414 Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Ingen som har felger de vil bytte i bil? Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muaz Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Hva selger du bilen for ved rask handel?? Siter s.johansen@vktv.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 rundt 7000kr tengte jeg,det er ingen u-pris,da det kun er småtteri igjen før den går. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Nå er 318en oppe å går som aldri før,nå er det vel noen som vil kjøpe den ,eller bytte den mot noen fete felger til 735en min,hvis ikke kan den også kjøpes da,se under bilfynd/børs for info om den. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Bilde av bilen Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Her er noen flere: Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Ingen som vil bytte vekk felgene sine i en leken bil?? Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Litt offtopic men: Bytte bmwn i min kadett? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Nei takk ingen Rakett på meg nei,trekker på feil hjul den,men send meg noen bilder på mail: ivar.b.vamraak@nktv.no Så kan jeg jo se litt nærmere på den. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg