sf-nsr Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 hei, skal skifte clutchen på en 440 -92 1,7i og lurer på hva jeg må ha av a drit og møkk foran der.. og åssen jeg skal gjøra detta...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 dette hadde eg ikke giddet å begynne på engang... lykke til:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH 480 Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Har gjort dette på min 480, og det er J¤%( trangt. Kjøp en Haynes bok til å begynne med, der står det noenlunde greitt forklart Siter Robert H. 2001 Volvo C70 Cab 2,5LT 2000 Rover 75 1980 Chevrolet Caprice sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by Z10an dette hadde eg ikke giddet å begynne på engang... lykke til:D Du gidder vel på min bil gjør du ikke Z10an? Gratisssssss??????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 nei, clutch på 4 serien rører eg ikke!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 He he...:roll: :roll: :roll: bambam bambam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sf-nsr Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 nei, har fått den ut nå.. var et HELVETE ja.. men det gikk vi var 2 stk.. var bare en skokk med bolter og duppe-ditter som måtte ut først... men det gikk, nå veit jeg ihvertfall åssen jeg gjør det:) men men, skal slenge i ny i morra og inn med kassa or resten.. får se hvordan det går om vi får det sammen igjen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Ja får håpe det! Bra jobba! Ta gjerne noen bilder om du ha tilgang på kamera så vi andre får se litt hva det dreier seg om. Z10an skal få skifte på mine.:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sf-nsr Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 veit ikke om jeg får tatt med digital kamera, men får ihvertfall tatt med mobil... man ser jo nogelunde hva det dreier seg om ihvertfall..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Sikkert godt nok det. Med litt forklaring og sånn så skjønner vi vel hva det dreier seg om, topp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icecold- Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 har skiftet clutch på min 89 mod 1.7i......en god del skruing!!! men d gikk greit til slutt....fulgte bare haynesboka. bortsett fra at jeg tok girkassa ut nede i stedet for oppe. Sparte jo masse penger på å gjøre det selv da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH 480 Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 På 480'en er det mulig å skifte clutch uten å ta girkassen ut av bilen, trangt, men det går. Siter Robert H. 2001 Volvo C70 Cab 2,5LT 2000 Rover 75 1980 Chevrolet Caprice sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg