Peety Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Utrolig heftig!! :D:D Stå på! Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Utrolig heftig!! :D:D Stå på! Takker :D Lover dere mere, men røper ikke hva det er Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hvorfor bruke mere penger på mindre efekt??? turbo motor er tingen :bump (sikkert mye mensker mot meg nå:P) mn fett prosjekt u har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hvorfor bruke mere penger på mindre efekt??? turbo motor er tingen :bump (sikkert mye mensker mot meg nå:P)mn fett prosjekt u har... Takker... Er dyrt ja "angrer litt" neia...:P hehe Men som sikkert noen har lagt merke til så er jeg ute etter en 16V topp... Så noe grøvere saker kommer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Morsomt prosjekt og pen bil. Merker mye turbomas i tråden.. Personlig synes jeg det er kult med jevn effektkurve og fint drag i hele registeret. Alle med volvo snakker jo om "turbomaskina som er på vei".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Takker... Er dyrt ja "angrer litt" neia...:Phehe Men som sikkert noen har lagt merke til så er jeg ute etter en 16V topp... Så noe grøvere saker kommer :D b234 topp, eller r-sport topp? jeg tror jeg vet om en som kjenner en som har en r-sport topp. 340 r-sport motorer kunne man få kjøpt 220hk.. 2 liter tror jeg de var. to forgassere. hadde vel neppe stått en co måling hos bt. :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Morsomt prosjekt og pen bil. Merker mye turbomas i tråden.. Personlig synes jeg det er kult med jevn effektkurve og fint drag i hele registeret. Alle med volvo snakker jo om "turbomaskina som er på vei".. i couldnt agree more... det er gøy å se noen gå nye veier med 240 prosjektene sine i stedet for standarden som er vel: - turbomotor m/ca. 200hk - intercooler - dumpventil - effektanlegg - sportsluftfilter - senking - nye felger Ikke at det er noe galt med det, men det er alltid morsomt å se noe nytt... Når får vi en 240 med skyline motor? Tenkte på prosjektet en gang. Den bilen som blir sagt til å være den mest brukte "rånebilen"/"gatebilen" med motoren fra den bilen som 90% av de under 18 mener er verdens beste bil... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 B234 toppen ja.. Skal vel muligens begynne med den til sommeren igjen... "Gleder meg" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 B234 toppen ja.. Skal vel muligens begynne med den til sommeren igjen... "Gleder meg" hmm. du bygger den vel om til 2.5 16v? http://www.ovlov.net/page.php?page_name=tensioner Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 hmm.du bygger den vel om til 2.5 16v? http://www.ovlov.net/page.php?page_name=tensioner Blir mellom 2,6 og 2,7 liter med 16V og overlading... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 meget synd at du går vekk fra n/a syns jeg!, men lykke til med overladnings prosjektet ;) meget feit bil uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 SAY WHAT? Snurre? Eller Presse? Tsk Tsk Tsk... Effekten blir nok høyere, og med alle dine heftige deler blir det nokk ikke ille, men nå blir det ikke like spesielt lengre... Om du ikke tar helt av da =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Må si meg enig med Blugh og de andre der.. Det som var så kult med bilen var akkurat det at du hadde masse hester uten turbo.. Men klart får du ut masse hester med å montere turbo vil det jo bli kult det også, men vis ikke vil d bare bli enda en 240 med turbo :bump Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Takker :D N/A er så dyrt å trimme. En 330HK rødblokkmotor uten turbo er heller ikke lett å kjøre langs veien, den liker seg ikke særlig bra under 4500 rpm. Har litt lyst til å litt mere å "fore" på med enn det jeg har nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 hmm.. jeg sier meg VELDIG fornøyd med 960 motor i 242!! helvette så den går :) samt lyden er så jævlig übernice med jt-superflow n/a 3" anlegget. du kan jo gå n/a.. et firma i .au selger chip, som gir 960 motoren 238hk/301nm. iflg. benk, skal 3" effektanlegg og fjerning av kat gi 12hk (norspeed har bremset det før). da er du oppe i 250hk/320nm kanskje? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg