mortenwb Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 rå 240 det her! kommer det no updates snart? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Hei, Bare for guds skyld pass på at du aldri kræsjer denne bilen!!! Ellers som alltid, ser det bra ut, det du poster. Lykke til videre :) ps. du trenger vel ikke nedjusteringsventil for å kompansere for ekstra bremseeffekt fremme? jeg har lest bla.a. på turbobricks om folk som hiver s60r skiver og calipere fremme og får bedre resultat. pga. du får jo vektforskyvning på forhjulene under nedbremsing, som angivelig gjør at man låser bakhjulene først. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Updates: Sporvidde endret slik at felger fra S60/80, V70, XC90 og XC90 passer på bilen. Bakakslingen fungerer meget bra med den nye utvekslingen. Har også montert oljetempmåler, voltmeter og utetempmåler. Bremsene ble meget bra til den prisen, 235/40-18'' dekk (Michelin Pilot Sport) låses lett på tørra, og de blir heller ikke alt for varme (testet på vålerbanen). Ellers er div småting gjort - nye felger osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Update: Nye 8*18'' R-felger lakkert i custom titanfarge :D P-Zero dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 ser jævlig nice ut :) skal du bytte til hvit skjermblinkers? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 ser jævlig nice ut :) skal du bytte til hvit skjermblinkers? Takker :D Hvis du gjør det for meg så :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Takker :D Hvis du gjør det for meg så :biker hehe, det er jo jævlig enkelt! de er jo billige på biltema feks. også! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 hehe, det er jo jævlig enkelt!de er jo billige på biltema feks. også! Vet det er enkelt, vet det er billig. Men... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Update: Nye 8*18'' R-felger lakkert i custom titanfarge :D P-Zero dekk. jæææææææææææævla ice... :D :thumb however... hva med å heve den litt bak slik at den ikke ser så baktung ut? eller var det bildet? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 jæææææææææææævla ice... :D :thumb however... hva med å heve den litt bak slik at den ikke ser så baktung ut? eller var det bildet? :D heve bak???!?!? det er så 80-talls. gir dårligere veigrep, ser jalla ut, krenger mer, etc. etc. bare negative konsekvenser. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 heve bak???!?!?det er så 80-talls. gir dårligere veigrep, ser jalla ut, krenger mer, etc. etc. bare negative konsekvenser. jeg mener ikke heve bak i den grad at baken skal se høyere ut enn fronten, men jeg syns at baken såg lavere ut enn fronten... er det korrekt eller er det bare bildet som lyger? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 jeg mener ikke heve bak i den grad at baken skal se høyere ut enn fronten, men jeg syns at baken såg lavere ut enn fronten... er det korrekt eller er det bare bildet som lyger? :) Det som er saken med 240: * hjulbuene fremme er høyere oppe * du har stiv bakaksel stiv bakaksel, vil tvinge ene hjulet ned, mens det andre blir trykket opp. mao. kan en lav bil se høy ut, om ene hjulet feks står på en stein/ujevn flate. Du kan jo se i min prosjekttråd, nest siste side. Min er senket 45mm med lesjöfors og gule koni sport. På bildet der, står den i en bakke, med forhjulet øverst på bakken. mao. vektforskyvning på bakhjulene. dog: på andre siden av bilen, som jeg ikke tok bilde av, er bakhjulet "lavere". mao. jeg mener denne bilen her er perfekt senket. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Riktig som DaButcher sier... Ellers takk for positive komentarer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoonGoose Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Jævli rå bil :pray Du fortjener skryt for å si d sånn! Hvor betalte du for felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Jævli rå bil :pray Du fortjener skryt for å si d sånn! Hvor betalte du for felgene? Takk takk. Felgene betalte jeg ikke så mye for - de var tilnærmet ødelagte. Nå er de som nye, nesten bedre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg