Prebendju Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Prebendju: Er i gang med adapterlaging nå ;) Lagd ferdig to stk til meg i stål no, perefkt passform med helt korrekt hullavstand ;) hehe så :D si fra om du vil lage noen adaptere til originale R calipere og Skiver da.. men snakker med deg på msn en dag.. detta blir rått :D Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Prebendju: :) Etter div om og men ser det ut som om jeg bygger nytt vanlig håndbrekk i første omgang. Først var det jo meningen med forcaliperne jeg hadde før skulle flyttes bak og ha R-calipere bare foran. Men det ble R- rundt det hele. Nå er begge adapterne ferdige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 skal klare og stoppe bra dette anders :) hvor kjøpte du calippere? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 skal klare og stoppe bra dette anders :)hvor kjøpte du calippere? Vi får håpe det, akkurat nå bygger jeg om brekk fra V70R til å passe. Blir noen mods, men ser greit ut. Calipperne kjøpte jeg av en bekjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 hvordan bremser hadde du foran før? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Bredda originale callipere...... Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Sammen med 28x305 mm skiver. Nå er håndbremsen fra V70 R ferdig tilpasset, noe som var mer jobb enn først tenkt. Adapterne er også ferdige. Så nå er det å få lagd nye bremserør og få akslingen på bilen igjen så blir det i orden :D Aluplaten der skoene ligger an, samt at det fungerer ypperlig som støvskydd. Ferdig håndbrems, akkurat som å se på en V70 =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 faen meg imponerende, ikke mange som går så langt i modifiseringen på en 240, ikke som jeg har sett i hvertfall.. jævla bra jobba texacom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 velociTOY: De bremsebånda kosta meg ikke mye siden jeg er ansatt. Et hydr. brekk ville blitt 5 ganger dyrere. KlovnDaniel: Takk takk, moro å høre slikt =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkemann Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 blir bra det her texas:).. misunner volvon din gitt:) vert enda bedre om det hadde vert 2dørs da men;).. du får bygge om;) hehe Siter *volvo 240 glt 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 blir bra det her texas:).. misunner volvon din gitt:) vert enda bedre om det hadde vert 2dørs da men;).. du får bygge om;) hehe Takk takk :D Syntes det begynner å bli mange 2-dørs med bur jeg, der er faktisk 4-dørs mer sjelden :D:D:D Ellers er håndbrekket testet og funnet veldig bra!! Gjort lte i dag, bare hekta akslingen på plass og bekreftet brekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Kommer det egentlig noengang til å ta slutt anders? :P Eller finner du hele tiden noe som du sku hatt annerledes? hehe... Bare lurer jeg.... Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Slutter nok aldri, skjer nok stadig noe med denne bilen :D Den blir aldri som den er, men oppgraderes gjevnlig =) Så finner på noe hele tiden ja .P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 forandring fryder vettu;) Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Det gjør vel det=) Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg