Petter`n Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hei Anders! Stor respekt til deg å pågangsmotet ditt, å ikke minst alle penga du har lagt ned i denna bilen! RESPEKT!!!!!!! Synd folk har så vondt i magen for att andre får til ting UTEN å ha gjeld opp etter øra, å sliter med å betale lån:p Sånne folk er å blir misunnelige på andre som får til ting! Synd med det! Har lest gjennom hele tråden å blei irritert over alle de misunnelige, så jeg klarte ikke å la vær å si noe! Er IMPONERT over arbeidet ditt!! Så fortsett å stå på, slik som du gjør, å ikke la disse "taperne" som du kalte de knekke deg:) Grom bil har du LELL!!!!!!!! Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Bilen til Anders er å blir helrå, å at han gjør ALT selv står det respekt av. Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 bortsett fra å bygge motor ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Petter`n: Hei hei =) Kjempe hyggelig å høre slikt :D Godt du skjønner deg på det "problemet" at jeg ikke har noe lån på dette prosjekter. Faktisk mange som disser det pga det :P Og igjen, takk takk for hyggelig komentar =) 240tic: Igjen tusen takk Morten! velociTOY: Den første motoren var selvbygd, den jeg har nå er kjøpot og den neste blir selvbygd. Her kommer noen bilder fra bakakselen som jeg tok en liten overhaling på i dag. Samt sveist hylsene for å dra de litt sammen. Diff ute av klokka: Og allt var like helt og pent! Takk for det :D Stramming av diffen, her måtte en Tuborg boks gå tapt. Ett shims pr side. Og ferdig aksling med et forspenn på rundt 120Nm. Nye type fjærskål, senker bilen 1,7 cm. Skal også prøve å oppgradere bakbremsene når jeg først har akselen av. I morgen blir det bilder av det =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 det prosjektet er står det respekt av ass. en så gjennomført 240 finns det ikke mange av rund om kring.:P misunner arbeidslysta og kunnskapene dine gett:) Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 det prosjektet er står det respekt av ass. en så gjennomført 240 finns det ikke mange av rund om kring.:P misunner arbeidslysta og kunnskapene dine gett:) Takk takk! Du har vel ikke dårlig arbeidslyst du eller når man ser på 740 prosjektet ditt. Forholdsvis godt i dybden! Tenker på nye bremser rundt det hele nå, kan bli gromt når jeg bekrefter med meg selv ha det blir. ;) Blir noe større enn det som sitter på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Da har bilen vært ute en tur, eller den står ute akkurat nå. Selv i 15 kalde går denne motoren klokkereint uten noen form for chocke gassere.Men ikke veldig lett å få sluret den av gårdet på dette føret ;) Fitte rått!!! Vil ha sånn senk jeg og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 jeg må bare si det anders, 240en din er den mest gjennomførte jeg har sett blitt bygget i nyere tid. hvaslags bremser er det du går og lukter på? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Takk takk!Du har vel ikke dårlig arbeidslyst du eller når man ser på 740 prosjektet ditt. Forholdsvis godt i dybden! Tenker på nye bremser rundt det hele nå, kan bli gromt når jeg bekrefter med meg selv ha det blir. ;) Blir noe større enn det som sitter på. Da kjøper jeg de brankettene du har forran nå! Er bedre å kjøpe EBC skiver til S60R da enn å bruke dei som du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Takk takk Larsen, moro å høre :D Og til deg Erik, takk :D Bekreftet med meg selv i stad at bremsene blir 28x330 skiver bak med 4 stemplet calipere og hydraulisk brekk og foran blir det 32x330 skiver med R-calipere. Det bør stoppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 høres bra ut, lager braketter selv da eller? du bygger om bremsekretsene bak altså, siden du skal ha hydr brekk. aner jeg juster bar bremsevogge? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 høres bra ut, lager braketter selv da eller?du bygger om bremsekretsene bak altså, siden du skal ha hydr brekk. aner jeg juster bar bremsevogge? Lager allt selv tenker jeg, moro og billig. Blir ikke no justering med en gang, ta litt etter litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 skjønner. fått noe pris på kalipper + skive eller? lurer på 345mm fra KRB jeg. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Larsen: Har bud på brakttene, og de er nok solgt. Kjøper org Volvo S60R skiver da jeg har god rabatt. Driver og sjekker opp på calipere nå, men bikker ikke mye over ti lapper totalt foran og bak. 345 er brutalt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Dette brekket tenker jeg at jeg handler. Lager ikke det selv da det er billigere å kjøpe ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg