grubbel Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 lærlingelønn avhenger av hva arbeidsgiver vil gi. men som hovedregel er det 1 årslønn delt på 2 år. jobber du overtid er alt mulig. slut å stuss på penga, gutten jobber. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiteLite Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Jeg har vanlig deltidsjobb som jeg tjener 5-7k på i mnden ... men det er ikke no som hindrer meg i å ta programmeringsjobber for folk i tillegg for å finansiere bilprosjektet mitt ... Jobber man får man penger... Spør du meg burde du konse mer på dine egne finanser og mindre tid å tenke på andres ... Siter Driftfun.com - 2004 Mazdaspeed Miata x 1983 Audi 80 CL x 1992 Nissan 200SX Banebil - uten motor, girkasse, bensintank x 1993 Mazda Miata Cruisekjerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Så lenge han bygger bra og betaler delene med sine egne penger, da finnes det ikke noe man kan klage over :) Nok OT fra meg Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Hva faen er det å stusse på? Haha.. Trur du han selger dop eller selger ræva si? Gutten har lagt ut 3-4 biler han har lakkert noe på osv, trur du han gjør det gratis? Han får nok noen slanter for det, evt byttejobber eller noe.. Dessuten kan han vel jobbe overtid, uansett og han kan ha en bra lærlingelønn.. Hva er det å tvile på? Er du sjalu på at han driver fram dette Volvo prosjektet i en så ung alder? Jeg synes det er fett og skulle gjerne hatt kunnskapene hans og pågangsmotet.. La gutten holde på uten å mistenke han.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Takk for at dere støtter meg folkens, det liker jeg og setter stor pris på =) Jeg skaffer egne penger og finansierer hele prosjektet selv, intet lån noe sted! Har jobbet i fem år og spart penger gjennom alle år, og som dere sier - overtid. Der er det penger og hente. Og det viktigste!! Jeg gjør og lager alt selv, setter ikke bort noe. Eneste motoren som er kjøpt- alt annet er selvlaget eller modifisert. Så Larsen, hva er egentlig problemet ditt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Snakker om misunnelige folk, samme faen hvor han får pengene fra vel, han jobber vel stort sett hele tia. spar dere får så mye OT nå. er ikke det denne tråden handler om!! Blir gromt anders:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Snakker om misunnelige folk,samme faen hvor han får pengene fra vel, han jobber vel stort sett hele tia. spar dere får så mye OT nå. er ikke det denne tråden handler om!! Blir gromt anders:) Igjen, stor takk =) :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Desverre så er missunelse en av de værste sykdommen et menneske an få..... Vi vet at du er flink å lager det meste selv..... Stå på og drit i hva Larsen sier... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Jeg står på, en slik person kan ikke ødelegge noen verdens ting for meg. Så jeg holder på jeg Petter. Primet litt av gulvet nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 snakker vi........ Kangoo racer`n da? Er Lakkboksen hjemme hos deg, elle????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Stå på anders, vi vet at du jobber hardt for penger og bil :) gleder meg til å se deg i bakkeløp og på banen. skal nok få deg til å bli en av "Blårøykens disippler" Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Kangoo'n er jeg ferdig med, ble meget bra. Sitat fra han som har den: "En profflakkerer hadde nok ikke fått den bedre"... Så ble jo bra. Kangoo'n blir vel montert om dagen tenker jeg, ferdig bil om et par dager. Gleder meg til å se den. Lakkboksen skal hjem til meg om ikke lenge. Blir litt lakkering da også: - Fire stk org 7,5x17'' Volvofelger - Bur - To stk Sparco EVO stoler - 240'n innvendig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Stå på anders, vi vet at du jobber hardt for penger og bil :)gleder meg til å se deg i bakkeløp og på banen. skal nok få deg til å bli en av "Blårøykens disippler" Mvh Erik Takk =) Gleder meg selv til det! Skal også love dere piruetter av en gullmedalje! En kamerat fikk lurt meg en dag og jeg ble svært overrasket over hvor lett den kaster seg rundt på 2. gir, klarer nok 3. uten prob. Dette var da med 235/40-18 Pirelli P-Zero ROSSO dekk. Ble møe blårøyk da ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 detta blir jævlig bra Texascom, stå på...Volvo med bur er alltid morro:thumb Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Takk takk =) Slik, da er hele gulvet i bakkant (fra forseter og bak til brannvegg) slipt opp igjen og sandblåst for å være på den sikre siden. Deretter er det primet med INNOTEC! Her er også et bilde av skjermen jeg lakkerte på søndag, meget fin blåfarge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg