Volvo240R Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Da er det vel klart for en liten oppdatering til.. Har nå fått gjort ferdig og helsveist krysset. Og som det vises her takler ikke jeg skjevheter: Krysset i seg selv. Stag for selefeste, liker å ha det solid så velger stag fremfor hattehyllens spinkle blekkplate. Helsveising av dette gjenstår. Og begynt grovtilpassing av fremovergående stag. Til slutt bilde av en furtende S40 som står der urørt mens 240'n får gjennomgå hver dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 fortsatt noen demperplater igjen i taket? hehe. blir rått det buret.... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 kentsor: De sitter der som beskyttelse til jeg er ferdig med buret. Kan være uheldig å få tutchet takplaten innvendig og da kan det lett bli bulk. Men det har ikke skjedd enda, men lar de sitte til jeg er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 tenkte kanskje på at du hadde spart litt gromjobb til sist, hehe. skal du fjerne sotinga nå el?? må jo vise fram buret? blir du å se på ål i år forresten? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 hade ikke du r-sportsetetrekk i bilen din forresten???? selge??? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 tenkte kanskje på at du hadde spart litt gromjobb til sist, hehe. skal du fjerne sotinga nå el?? må jo vise fram buret?blir du å se på ål i år forresten? Har jeg soting? Ikke som jeg vet om. Og skal heller ikke sotes, interiøret må jo vises frem som du sier :D Kommer ikke med denne til Ål, men kanskje med S40'n. Står mellom Ål og en konsert =) Har R-Sport trekk jeg ja, eller komplette seter med nakkestøtter foran og bak. Nyoppstoppede og greier. Akkurat som nye. Selges ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 hehe, mente å huske fra skogen at du hadde litt mørke ruter jeg, men så feil kan man ta. hvor mye sku du hatt for trekka a? kan jo sende meg en pm hvis du ikke vil ta det her. blå el grå/svarte forresten? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Mørkt interiøt = mørke ruter. Så feil tok du ikke på en direkte måte i hvertfall. De er grå/svarte og akkurat i samme "finish" som da det siste tråden ble sydd på fabrikken. Bud på kr. 6000 ,- mottatt. OG får jeg ikke det har jeg de liggende og selger de om et par år og får igjen enda mer. De har jo gått ut av produksjon og det er igjen svært få så strøkne stoler i Norge i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 stoler? hadde tenkt meg bare setetrekket jeg. og for den prisen får du nok bare la dem ligge for min del.... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Samme for meg, har de som suvernier i stedet jeg. Så kan godt ha de selv :D Det er komplette stoler med ny stopping. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Skal du ikke ha en brannvegg til bag.rommet??????? Blir kanskje ikke fuel cell noen gang.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Det skal jeg ha! I carbon med carbonfinish! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 imponerende volvo... og ikke minst arbeid!!! keep it up! Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Tusen takk for den :D Gjør mitt beste med stålmålet, skyvelæret og smergelskiva jeg. Kan ikke glemme sveiseapparatet eller =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Nå er begge fremgående stag tilpasset med forsterkningsplter i gulvet. Mangler helsveising. Skal også tilpasse tverrstag i taket i løpet av dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg