ealoken Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 når daler effekt kurven drastisk da, siden sperra er på 7600. Og R-Felga kler bilen mye bedre en Nebula, er litt mer Racing preg over den med de felgene. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Sorry, mener 6244!! De passer bedre ja :D Den daler ikke den, bare flater ut. Kurven: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKT! Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hvilke spacere har du? Bredde? Grombil ellers da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 40mm bak pr side og 30mm foran pr side... Dette er spacere med skikkelig styring!! Som noen sikkert så på skogen satt de fast i felgene pga pasningene når jeg skulle ta av hjulene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKT! Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 40mm bak pr side og 30mm foran pr side... Dette er spacere med skikkelig styring!! Som noen sikkert så på skogen satt de fast i felgene pga pasningene når jeg skulle ta av hjulene! 40 mm spacers på hver side bak tilsvarer vel et 0 med R felgene. Ingen problemer med subbing, frem og bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 ET 46 er originalt ET på de felgene... Subber hverken foran eller bak, bak er det skikkelig plass faktisk.. Flyttet frem akselen 7 mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKT! Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Ok. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Bare hyggelig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 åssen har du gjort med gasswiren??? min tar i luftfiltre på mine delorto45 Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 endelig noen pene felger på en ellers rå bil, de andre felga var også pene, men for gubbete.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Jepp... Dette er nok en totalt annerledes motor en du har Prebendju, så gasswire er nok ikke likt! Bare det er helt annerledes enn på min forrige. Og jeg har jo ikke samme luftfilter som deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Jepp... Dette er nok en totalt annerledes motor en du har Prebendju, så gasswire er nok ikke likt! Bare det er helt annerledes enn på min forrige. Og jeg har jo ikke samme luftfilter som deg. nei men hvor har du lagt den ut gjennom torpedoen.. om du har sånn wire system.. Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Flyttet den ut til der br.kr forsterkeren satt før og modda det litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Prøvde no nytt og latterlig i dag :P Falken 215/45-17 MS dekk bak på 240'n! Ble vond a gitt! Endte i grus/sand opphøyningen. Ble visst litt lakkering på meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 BILDER anders, BILDER! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg