Sportsvagnen Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Takk... Kan love dere mye grommere lyd når jeg passererer 5000, da skjer det mye! Skal kjøre denne 25-30 mil før bremsing. Da er den innkjørt. Husker det fra ifjord ja..hehe. Skjedde mye når nåla bikka 5000-5500...:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Takk... Kan love dere mye grommere lyd når jeg passererer 5000, da skjer det mye! Skal kjøre denne 25-30 mil før bremsing. Da er den innkjørt. Må være en drøm å cruise de milene... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Heter vel ikke cruising da....det er med amcars det, hehe. Men transportetappe, hva sier du om det texas? Hehe. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Pen lyd ja. Hvor mange, og hvordan potter har du ? Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 husk på å ikke bare fisekjøre når du kjører den inn da.. må ha litt trykk i sylindrene for at stempelringene skal "sette" seg orntlig. bare sørg for å ha varm motor. Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Takk takk for fine tilbakemeldinger =) Har JT 3'' eksos med to potter. Skjer mye etter 5000 ja, alt endrer seg raskt! Lyd og ikke minst effekt. Gleder meg til i morgen ja, men vil ikke kalle det cruicing :P Heller transportetappe ja. Som Martin sa, Good den! Håper Haugæææær blir med som passasjer nedover :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Og skal til Våler på søndag =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hmm. pluttselig fikk jeg meeeget lyst på JT ;) filmet noe i dag eller anders? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Ikke JT anlegget som lager den lyden desverre, men motoren! Husk at det er en 2,8l høykompmotor med over 100hk pr. liter og over 115Nm pr liter. Ikke no mer film, neste film blir fra benken og skogen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 blir jo over 100 hk per liter i min også ;) men med puste hjelp Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Ja, men har du 2,8l? og 12:1 i komp ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Ja, nå er vi alle like spente på hva resultatet i benken ble, og hvordan kjørbarheten er? :D Regner med at det ble litt filmings også ? Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 du skal ha ære for hvor strøken bilen din er både i og utafor motorrommet. sinnsykt pent. du kjørte pent idag, men skal vel kjøres inn.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 276 hk, var det ikke det anders? jeg har film fra et par runder på skogen. men har ikke server plass. bilen sitter meget bra på veien. hadde 170 på skogen og 100 meter igjen av sletta. men bilen er litt myk på innturn i svinger. ( fronten setter seg bedre en rumpa, og litt før som fort ressulterer i en sladd eller tre ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Så deg kjørte på banen i dag. Gikk forbi deg ,så overhørte jeg at du hadde fått en steinsprut på siden:( så ikke noe røyk fra hjula dine da:( knippsa noen bilder av deg da;) skal legge ut etterpå,ble noen fine bilder tror jeg ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg