Volvo240R Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Det skal jeg gjøre, kan få se div modda bærebruer også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 glimmrende :) litt ot anders. lyst til å bytte noen foringer på min til høsten? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Det kan vi da se på =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Stemmer som 245_original sier... Fikk lappen feilfritt på dagen, samt at den dagen la jeg grunnlaget for dama jeg har nå =) Men back to topic, kan ta noen bilder i dag hvis det er ønskelig (bilen :P) hehehehe ja....vakent grunnlag:P Var grunnlag for litt av hvert den kvelden ve...hehe. "å FAEN gjør du her oppe??" *glise*;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Seeeeelf.... I orden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jaha, ting begynner faktisk å skje. Bunnen er straks klar og toppen blir muliegns klar før helga. DVS. at jeg med andre ord kan få motoren til helga - i følge Alf Eng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Da er det snart juleaften da!! ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 glimmrende Anders :) rekker du hokksund 21 da? og meg 20nde? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Akkurat nå vet jeg ikke om jeg rekker noen av delene, må nesten på hokksund med s40'n. Har sinnsykt mye ågjøre om dagen, må bytte understell på S40'n min!! Alt skal bnyttes, fjærben, stag med nye innfestinger som jeg må lage, dempere og fjærer foran og bak pluss 4-hjulskontroll. Dette er en STOR jobb for meg som ikke har gjort det før. For å ikke glemme at 240'n skal få ny motor.!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hvorfor bytte understell på S40n? er jo spella nytt Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Nytt ja, men ikke riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 den svever jo ser du vel ;) texacom har jo smak... er grei jobb det da. 3-4 time er vel mye gjort om det ikke er mye styr a lage innfestinger Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Ehm, blir for 10-15 timer... Alt skal byttes, tilogmed deler i styremekanismen skal byttes. Nye fjærben, dempere, fjærer, nye stag skal monteres som det ikke er innfestinger til - disse må jo da lages. Det er en ny bil så det må bli gjort ordentlig. Så og si hele understellet skal byttes. Tar masse tid. 4-hjulsmåling er også med så klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 texas:sikket et dumt spørsmål men du har sperre på 2førtin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Bakakselen min brukte jeg 10 lapper på i fjor sommer, så den er det "ny" LSD og helt nytt kronhjul og pinjong (4,88:1). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg